ZAGREB

Kampanjom "Iskustva za pamćenje u Zagrebačkoj županiji" do domaćih turista

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


"Iskustva za pamćenje u Zagrebačkoj županiji" - nova je promotivna kampanja za ljeto kojom turistička zajednica te županije poziva domaće turiste da posjete odredišta i atrakcije Zagrebačke županije, s naglaskom na izlete i gurmanska iskustva.  

Tu kampanju Turistička zajednica Zagrebačke županije provodi u suradnji s 13 lokalnih turističkih zajednica - Savsko-sutlanske doline i briga, Dugog Sela, Ivanić Grada, Zaprešića, Jastrebarskog, Samobora, Sv. Ivana Zeline, Svete Nedjelje, Velike Gorice, Vrbovca, Pisarovine, Krašića i Rugvice. Time predstavljaju najjače adute županije, od vinskih cesta i zdrave lokalne hrane, prekrasne prirode i biciklističkih ruta do tradicijskog graditeljstva, zdravstvenog turizma i drugog, izvijestili su u petak iz županijske turističke zajednice. 

"Zeleni zagrebački prsten ljetni je hit, bez obzira iz kojeg dijela Hrvatske dolazite. Odličan izbor za izlet ili ladanje na obiteljskim gospodarstvima, modernim kućama za odmor i vrhunskim restoranima", naglašavaju uz ostalo iz turističke zajednice.

Podsjećajući da se na području Zagrebačke županije mogu naći razne delicije poput crne turopoljske tartufe, turopoljske svinje, žumberačke pastrve, rudarske greblice ili kao je još nazivaju plešivićki copanjek, zlevanke, samoborske kremšnite itd.

"Kao regionalna turistička zajednica okupili smo kolege iz 13 turističkih zajednica na području županije koje su se aktivno uključile u kreiranje kampanje. Prošlu, do sada najtežu turističku godinu, odradili smo vrlo dobro i sada to trebamo kapitalizirati", ističe direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije Ivana Alilović.

Vjeruje da će nova ljetna kampanja biti jednako uspješna kao i lanjska te na dolazak u zagrebački zeleni prsten, kao idealnu destinaciju za odmor, dodatno motivirati domaće turiste.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter