KAMPANJA HTZ-a

Pobjednik nagradne igre Epic Week je Angelo Elefante iz Italije


Završnim, četvrtim nastavkom promotivne kampanje na društvenim mrežama Epic Week in Croatia - Last call Hrvatska turistička zajednica dosegnula je do 11 milijuna ljudi, a više od osam tisuća novih fanova počelo je pratiti HTZ-ove kanale. Glavni pobjednik nagradne igre je 60-godišnji Angelo Elefante iz Italije, autor najbolje argumentiranog opisa zašto baš on zaslužuje putovanje u Hrvatsku. U četiri kola nagradne igre sudjelovalo je više od 13.000 natjecatelja. Koncept Epic Weeka omogućavao je korisnicima kreiranje idealnog godišnjeg odmora u Hrvatskoj, biranjem između 218 aktivnosti, lokacija, znamenitosti, gradova, okusa. U nagradnoj su igri sudjelovali oni koji su svoj izbor podijelili na društvenim mrežama, a u veliko finale ušli autori objava s najviše lajkova.

Kampanja je polučila odlične rezultate na tržištima Velike Britanije, Francuske, Njemačke, Italije, Hrvatske, Češke, Poljske i Austrije, ističe direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši da je cilj kampanje Epic Week bio strateško pozicioniranje Hrvatske kao zemlje bogate i široke ponude u kojoj svatko može pronaći zanimljivosti za sebe. Naime, pobjednici nagradne igre uživali su u odabranom putovanju po Hrvatskoj koje su sami kreirali. Angelo Elefante od ponuđenih doživljaja odabrao je kušanje soparnika i bračkog vitalca, posjet Splitu, fotografiranje bračke "kuće u kući", posjet Starogradskom polju te fotografiranje s dalmatinerom.

- Već biranjem aktivnosti koje bih volio doživjeti tijekom svog boravka u Hrvatskoj imao sam priliku uživati u zamišljenom putovanju te sam pritom ostao zadivljen koliko čarolija krije vaša zemlja. Sretan sam što će se to putovanje i ostvariti, a svoje osjećaje i dojmove pokušat ću prenijeti kroz brojne fotografije i anegdote koje se nadam doživjeti u Hrvatskoj, izjavio je Elefante, dodavši da je smisao putovanja dijeljenje vlastitih doživljaja i otkrića s drugim ljudima.

HTZ će ga nagraditi i dodatnim danom boravka u Hrvatskoj, obilaskom Omiša, rodnog grada nogometaša Ivana Perišića. Dio je to pak druge popularne kampanje HTZ-a, Croatia Feeds, koja Hrvatsku promovira kroz uspjeh naših nogometaša na Svjetskom prvenstvu u Rusiji pod sloganom "Krenite na turneju prvaka u malenoj državi koja se usudila sanjati". (D. PALIBRK)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter