ZAGREB

Kampanja TZ Grada Zagreba "Blizu grada, blizu srca" proširena i na Zagorje

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Promotivna kampanja Turističke zajednice grada Zagreba "Blizu grada, blizu srca", proširena je suradnjom s Turističkom zajednicom Krapinsko-zagorske županije te se tako po prvi put zajedno promoviraju Zagreb i Zagorje kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju, objavile su u srijedu dvije turističke zajednice.

Kako se navodi u priopćenju, uz fokus na boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi, dodatan naglasak stavljen je na eno-gastronomsku ponudu i povijesnu baštinu. 

Direktorica Turističke zajednice Grada Zagreba (TZGZ) Martina Bienenfeld poručuje kako je suradnja s Turističkom zajednicom Krapinsko-zagorske županije logičan korak nadogradnje kampanje "Blizu grada, blizu srca".

"Kreirali smo novi vizual, promotivni film, kao i web stranice gdje nudimo razne itinerere i ideje za izlete koji prirodno povezuju Zagreb i Zagorje. Tako se može krenuti gastronomskim putevima Zagreba i Zagorja, iskusiti tri dana zanimljivosti i opuštanja ili, pak, pogledati prijedloge za zabavan i aktivan vikend u Zagrebu i Zagorju. Tu je i nova rubrika 'Jeste li znali' koja otkriva da više od 75 posto površine Zagreba prekrivaju zelene površine te da se barem jedan od 45 gradskih parkova nalazi u svakom kvartu, kao i druge zanimljivosti", istaknula je Bienenfeld.

Uz to, kroz kratke video recepte predstavlja se tradicionalna kuhinja Zagreba i Krapinsko-zagorske županije.

TZGZ kampanju pokreće na tržištima Hrvatske, Austrije, BiH, Njemačke, sjeverne Italije, Slovenije i Srbije, a svi materijali, kao i web stranice, jezično su prilagođeni tržištima kojima se obraća.

"Ovakvim sadržajima produžujemo boravak gostiju u obje destinacije", poručila je Bienenfeld.

Voditeljica Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije Sanja Škrinjar također je izrazito zadovoljna prvom takvom suradnjom.

"Preklapanja najznačajnijih emitivnih tržišta za obje destinacije su svakako polazišna osnova za realizaciju jedne takve suradnje i vjerujemo da se izuzetno dobro nadopunjujemo u kreiranju još kvalitetnije i bogatije ponude za sve buduće goste naših destinacija s tendencijom produženja boravka na području Zagreba i Zagorja, tim više što se Zagorje 'naslanja' na Zagreb i itekako je dobra cestovna povezanost dviju najznačajnijih turističkih destinacija u kontinentalnom dijelu Hrvatske", istaknula je Škrinjar.

Kampanja "Blizu grada, blizu srca" kreirana je s ciljem stvaranja jedinstvene platforme promocije bogate ponude Zagreba i njegove okolice.

Kampanja je proširena na Krapinsko-zagorsko županiju te će se, kao destinacijska kampanja, obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine, navodi se u priopćenju.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter