(Hina/EPA)
Iverpan, hrvatska tvrtka koja se bavi prodajom materijala i proizvoda za izradu namještaja po mjeri i uređenje doma, prošlu poslovnu godinu zaključila je s dobiti prije oporezivanja od 4,1 milijuna kuna, što je dva i pol puta više nego godinu ranije, izvijestio je Iverpan u srijedu.
Promet je u prošloj poslovnoj godini povećan za osam posto, uz ukupni prihod nešto veći od 121 milijun kuna.
Prihodi od prodaje povećani su za 6,8 posto, odnosno za 7,4 milijuna kuna.
Premda je prvi lockdown u potpunosti zatvorio maloprodaju, Iverpan je nastavio poslovati online, iako, kako sami priznaju, oprema za uređenje interijera i elementi za izradu namještaja po mjeri baš i nisu pogodna roba za tu vrstu prodaje.
"Poslovati u godini korone bilo je malo reći izazovno. No zahvaljujući iznimnom angažmanu svih zaposlenih, ostvarili smo sjajne poslovne rezultate", kažu u Iverpanu.
Dodaju da zbog intenzivnog i strateškog ulaganja u različite segmente poslovanja tvrtka danas vrijedi dvostruko više nego prije pet godina.
Uz rast prihoda rasle su i prosječne neto plaće za nešto više od pet posto, a unatoč kriznoj godini nije bilo otpuštanja radnika, štoviše zaposleno je 14 novih.
Iverpan danas ima 204 zaposlenih, od kojih 78 radi izravno u proizvodnji. Tvrtka ove godine obilježava 30 godina rada.