(Hina/EPA)
Hrvatskoj je kao turističkoj destinaciji porasla popularnost među Nijemcima te je prema novim njemačkim istraživanima na četvrtom mjestu među stranim destinacijama, što je prvi puta da je na tom mjestu na njemačkom tržištu, izvijestili su u utorak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
Visoko četvrto mjesto turističke Hrvatske među popularnim stranim destinacijama za Nijemce pokazalo se u godišnjem istraživanju njemačkog istraživačkog institut aFUR (Forschungsgemeinschaft Urlaub und Reisen e.V.), poznatoj "Reiseanalyse" za 2021. godinu.
"Rezultati istraživanja pokazuju vrlo dobru poziciju Hrvatske na njemačkom turističkom tržištu, što potvrđuje i podatak da je Hrvatska u prošloj godini bila jedina destinacija koja je povećala udjel na tom tržištu u odnosu na 2019.", poručio je iz Njemačke direktor predstavništva HTZ-a u toj zemlji Romeo Draghicchio.
Ispred Hrvatske su Španjolska, Italija i Turska, ali uz smanjenu prednost, a iza Hrvatske je Austrija.
Iz HTZ-a iznose da je institut FUR, koji je jedan od najrelevantnijih za turističke podatke i prognoze u Europi, naznačio da su u 2021. bili vidljivi znakovi oporavka industrije putovanja, što potvrđuje i porast putovanja s njemačkog tržišta na 55 milijuna ili za 9 posto u odnosu na 2020. godinu.
Pritom se motivi putovanja nisu puno mijenjali - i dalje je najveći interes za "proizvodima" sunca i mora, zabave i opuštanja, ali sve više Nijemaca koji putuju žele ekološki održivo i društveno što prihvatljivije putovanje.
"Njemačka je najvažnije emitivno tržište za hrvatski turizam, s kojeg je prošle godine ostvareno više od 21 milijun noćenja, što je i udjel od visokih 25 posto od ukupnih više od 84 milijuna lanjskih noćenja. To potvrđuje našu dobru promotivnu strategiju koju imamo na tržištu Njemačke, ali i daljnji potencijal za ostvarenje još boljih turističkih rezultata", komentirao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Osim tog istraživanja, jedan od vodećih njemačkih magazina za putovanja GEO Saison više se posvetio Hrvatskoj u cijelom izdanju za ožujak, komentirajući je atraktivnom i kvalitetnom turističkom destinacijom.
U sklopu tog izdanja čitatelji mogu pronaći niz konkretnih ideja i prijedloga za odmor, od Istre i Kvarnera do srednje i južne Dalmacije, dok je najveći dio reportaže posvećen otoku Mljetu.
Taj se magazin, kako navode iz HTZ-a, prodaje u više od 100 tisuća primjeraka.