SURF'N'FRIES

Hrvatski krumpirići ušli na engleske stadione. USKORO I U ELITNOM NATJECANJU?

| Autor: Glas Istre
Polić i Čolak u Rijeci na početku svoje poduzetničke priče (foto Novi list)

Polić i Čolak u Rijeci na početku svoje poduzetničke priče (foto Novi list)


Još jedan veliki uspjeh Andrije Čolaka i Denisa Polića, riječkih poduzetnika i njihove franšize Surf’n’fries - postali su dio ponude na nogometnim utakmicama u Velikoj Britaniji, piše Novi list.

Nakon dvije godine pandemije koronavirusa od ove sezone se na stadionima otvaraju navijačke fan zone u kojima se, tri sata prije početka utakmice, okupljaju navijači s kupljenim pretplatničkim ili ulaznicama za jednu utakmicu.

- Nakon dvije godine čekanja konačno je došao i taj dan, ušli smo fan zonu britanskog drugoligaša West Bromwich Albiona. Inače, ovo je ugovor koji smo potpisali prije dvije godine s franšizerom Rapid Retail iz Ujedinjenog kraljevstva koji radi na svim velikim stadionima u UK-u i Francuskoj. Nakon potpisa ugovora krenula je nažalost korona i doslovno je sve stalo te smo morali biti jako strpljivi kao i Rapid Retail koji je već tada napravio investiciju u objekte, kuhinje… Uglavnom, uspjeli smo dočekati i sada polako krećemo u realizaciju otvaranja na stadionima. Nadamo se da će dolazak kod WBA ujedno biti poticaj i za druge stadione, a riječ je dakako i o Premier League te Ligue 1, rekao je Čolak.

Surf’n’Fries će se premijerno nuditi uz dva bara u fan zoni WBA, kluba osnovanog 1878. godine, i to u natjecanju koje se smatra najtežom ligom na svijetu.

Ako je Premier liga, prva engleske liga, najbogatija na svijetu, njihova druga divizija s 24 kluba je sustav koji budi silnu pažnju jer se u njemu verificira ulaznica za najviši rang natjecanja.

WBA inače ima kapacitet od 26 tisuća mjesta, uglavnom rasprodanih već putem kompleta godišnjih ulaznica.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter