(Hina/EPA)
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i u 2023. će marketinški surađivati sa organizatorima velikih događanja i vrhunskim sportašima, za što će uskoro objaviti i javne pozive, odlučilo je u petak Turističko vijeće HTZ-a.
Odluku o raspisivanju poziva za provedbu marketinške suradnje s organizatorima TOP događanja u 2023. članovi tig Vijeća HTZ-a su u petak na sjednici donijeli na temelju programu putem kojeg HTZ provodi marketinške suradnje i aktivnosti s organizatorima najznačajnijih kulturnih, zabavnih, sportskih i drugih događanja.
To doprinosi, kako ističu iz HTZ-a, turističkoj promociji i vidljivosti Hrvatske, te kvaliteti ukupne turističke ponude, a ta događanja utječu i na povećanje turističkog prometa i potrošnje.
"Cilj suradnje s organizatorima velikih događanja je i dodatno podizanje svijesti o Hrvatskoj kao atraktivnoj turističkoj destinaciji raznovrsne turističke ponude dostupne cijele godine. Time ujedno utječemo i na povećanje turističke potražnje te potrošnje", istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Poziva i organizatore da se odazovu na skori javni poziv za suradnju, za što je, kako ističe, osigurano oko 1,8 milijuna kuna.
Sličan je cilj i marketinške suradnje s vrhunskim hrvatskim sportašima u 2023., odnosno sa osvajačima odličja na olimpijskim igrama, europskim i svjetskim prvenstvima te natjecateljima na značajnim međunarodnim sportskim natjecanjima, poručila je sa sjednice Turističkog vijeća HTZ-a ministrica turizma i sporta te predsjednica HTZ-a Nikolina Brnjac.
"Usvojili smo važne odluke za daljnje jačanje prepoznatljivosti Hrvatske kao poželjne turističke destinacije. Sve aktivnosti usmjerit će se na promociju cjelogodišnje ponude i sadržaja kako bi turisti imali dodatne motive posjetiti Hrvatsku cijele godine", ocijenila je Brnjac.
Uz to, Turističko vijeće HTZ-a u petak je, nakon provedenog natjačaja, odabralo i agencije za izradu i implementaciju PR strategije te provođenje međunarodnih PR aktivnosti.
Za aktivnosti iz područja odnosa s medijima u 2023. i 2024., i uz mogućnost produljenja na 2025., odabrana je agencija Aviareps, dok je za aktivnosti u domeni društvenih medija i digitalne komunikacije odabrana agencija MMGY Hills Balfour, koje su i prije radile za HTZ na stranim tržištima.
Poništili su i natječaj za izbor i imenovanje direktora/ice predstavništva HTZ-a u Poljskoj, koji je bio objavljen 14. studenoga 2022., jer nije odabran niti jedan kandidat.