Svega nekoliko dana prije izbora za zastupnike u Europski parlament, iz Mediatoolkita su analizirali popularnost kandidacijskih lista na društvenim mrežama i webu proteklih mjeseca dana, a analiza je prije svega pokazala da su političke stranke i kandidati shvatili važnost društvenih mreža kao posrednika u komunikaciji i prijenosu informacija svojim biračima
Amsterdamska koalicija najpopularnija je oporbena lista na društvenim mrežama, rezultat je analize Mediatoolkita, vodećeg medijskog monitoring alata za praćenje popularnosti na webu i društvenim medijima, tvrde iz ureda za odnose s javnošću IDS-a.
Kandidacijske liste
Svega nekoliko dana prije izbora za zastupnike u Europski parlament, iz Mediatoolkita su analizirali popularnost kandidacijskih lista na društvenim mrežama i webu u proteklih mjeseca dana, a analiza je prije svega pokazala da su političke stranke i kandidati shvatili važnost društvenih mreža kao posrednika u komunikaciji i prijenosu informacija svojim biračima.
- Društveni su se mediji pokazali kao povoljniji i efikasniji put do birača u odnosu na tradicionalne medije, pogotovo kada se radi o dopiranju do mlađih birača, ističe se u analizi te se dodaje da za razliku od prošlih izbora kada je Živi zid po aktivnosti na društvenim mrežama bio daleko ispred ostalih stranaka, na ovima možemo primijetiti da je sad Amsterdamska koalicija preuzela primat te je najpopularnija oporbena opcija na društvenim mrežama.
Prema podacima Mediatoolkita, a iza njega slijede Amsterdamska koalicija s 13,5%, SDP s 13,4% te Most sa 7,8%, dok se Živi zid sa svojih 4,2% nalazi iza Neovisnih za Hrvatsku, Marijane Petir, SDSS-a i Narodne stranke.
Pozitivna spominjanja
Što se popularnosti lista tiče, njih ukupno 33, HDZ ima najveći broj spominjanja sa 15,2% dok je Amsterdamska koalicija s 13,5 posto najpopularnija oporbena lista u Hrvatskoj. Slijede SDP (13,4%), Most (7,8%) i Živi zid (4,2%). Također, Amsterdamska koalicija, uz SDP, od oporbenih lista ima najveći broj pozitivnih spominjanja na društvenim mrežama i webu. Dodajmo još da je najzastupljeniji kanal spominjanja kandidacijskih lista web, a zatim društvena mreža Facebook, odnosno Twitter. Mediatoolkit je alat koji u stvarnom vremenu prati spominjanja diljem više od 100 milijuna izvora online. Više o analizi dostupno je na stranicama Mediatoolkita.