PRIZNANJE

U konkurenciji od 60 gradova i svih većih turističkih središta na Jadranu PULAPARKINGU POSEBNA NAGRADA ZA NAJVEĆI BROJ PAYDO TRANSAKCIJA

| Autor: Milan PAVLOVIĆ
(M. MIJOŠEK)

(M. MIJOŠEK)


 Na PayDo danu i konferenciji koju je IT tvrtka Infoart u Skradinu organizirala za svoje partnere iz domaće parkirne industrije, Grad Pula i pulsko komunalno poduzeće Pulaparking primili su posebnu nagradu za najveći broj PayDo transakcija ostvarenih u Hrvatskoj tijekom protekle turističke sezone. Radi se vrijednom priznanju koje je Pulaparking zaslužio u konkurenciji više od 60 gradova u koju su uključena sva veća turistička središta na Jadranu, a u kojima je omogućeno plaćanje parkinga putem popularnog "Pajde".

PayDo je nacionalna platforma za plaćanje parkiranja koja omogućava korisnicima jednostavnije i jeftinije korištenje usluge plaćanja putem mobilne aplikacije. Ona ne koristi SMS protokol za plaćanje parkinga, tako da korisnici moraju imati internetsku vezu u trenutku plaćanja što se pokazalo idealnom za korisnike koji parking nisu mogli plaćati sms-om kao što su primjerice turisti, te određene kategorije poslovnih i privatnih korisnika za koje su jedino rješenje za plaćanje parkiranja bile kovanice i traženje parking aparata. Novu uslugu kojom je bezgotovinsko plaćanje parkinga značajno pojednostavljeno tvrtka Infoart iz Zagreba predstavila je početkom prošle godine, a među prvim gradovima u kojima je građanima i gostima bilo omogućeno korištenje tog noviteta bila je i Pula.

Direktor Pulaparkinga dr. Branislav Bojanić prepoznao je novu mogućnost kao digitalnu transformaciju s aspekta struke pružanja usluge parkiranja, ali i financijskog rasterećenja tvrtke. Naime, PayDo usluga u konačnici je troškovno povoljnija nego postojeći SMS način mobilnog plaćanja, kako za Pulaparking, tako i za korisnike usluge, odnosno vozače. U turističkom središtu kao što je Pula posebnu dodanu vrijednost ovaj model donio je stranim turistima koji parking ne mogu platiti sms-om, a vrlo često imaju i problem s nedostatkom kovanica za parkirne aparate, te ne iznenađuje da su upravo oni iskazali najveće zadovoljstvo mogućnošću mobilnog plaćanja parkiranja i bili najbrojniji korisnici PayDo usluge. Tome su svakako pridonijele i promotivne aktivnosti i brošure Pulaparkinga, koje su u svrhu proširenja turističke i poslovne ponude i pozicioniranje Pule kao "pametnog grada" pred i tijekom sezone dijeljene turistima i njihovim domaćinima iznajmljivačima.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter