PULAPROMET: TKO ZNA VOZIT NA PLIN?

Škatar: Trebamo novih pet vozača, ali za buduće plinske autobuse

| Autor: Mirjana VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ
N. LAZAREVIĆ

N. LAZAREVIĆ


Vozačkog osoblja nam u ovom trenutku ne nedostaje, dakle, nemamo nikakvih manjkova. Budući da je u tijeku provedba natječaja za nabavku SPP autobusa, u bliskoj će nam budućnosti trebati veći broj vozača i stoga nam je namjera pravovremeno se pripremiti za nove uvjete

 

Pulapromet zapošljava pet vozača i oglas je otvoren do 18. travnja, a osim na Facebook stranici javnog gradskog prijevoznika, objavljen je i na internetskoj stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje. Ondje ne piše koliku plaću radnik može očekivati, ali stoji da je riječ o poslu na određeno vrijeme, bez osiguranog smještaja, uz djelomičnu naknadu troškova prijevoza. Radno iskustvo nije važno, no potrebno je znanje engleskog te srednjoškolska sprema, trogodišnja ili četverogodišnja srednja škola.

Trend u gradskim poduzećima

Oglas koincidira s izjavom Rajka Kutlače iz Sindikata Istre, Kvarnera i Dalmacije, koji je nedavno upozorio da bi Pulapromet mogao ostati bez vozača s obzirom da plaće u toj tvrtki nisu rasle punih deset godina. Nakon toga redakciji se obratilo nekoliko bivših, sadašnjih, ali i umirovljenih vozača, koji su se požalili na loše uvjete rada, šikaniranje i raspoređivanje na lošije linije, na kojima nema puno putnika. S obzirom da se dio plaće određuje i prema količini prodanih karata, takvi kažnjenici koji su, recimo, vozili za Jadreške, primali su i do 20 posto nižu plaću od povlaštenih koji voze na središnjim gradskim linijama, recimo za Stoju ili Verudu.

Kutlača je još prije mjesec dana upozorio da je situacija u komunalnim gradskim poduzećima, ne samo u Pulaprometu, alarmantna jer se vrlo teško pronalaze radnici koji ondje žele raditi. "Nedavno smo čitali o problemima prijevoznika u Rijeci koji je morao mijenjati režim vožnje jer nema vozača. To se još ne događa u Puli, ali je pitanje trenutka s obzirom na rastuće nezadovoljstvo. Kad se dođe u tu situaciju, onda se problem rješava znatno teže. Firma još uvijek nije u situaciji da ne može izvršavati svoje obveze, ali je činjenica da je to trend u gradskim poduzećima", govorio je tada Kutlača.

Direktora Pulaprometa Igora Škatara upitali smo, među ostalim, zbog čega je objavljen oglas na Facebooku, gdje se još može pronaći, koliko vozača nedostaje, koliko ih je dalo otkaz u posljednjih godinu dana te na koji način tvrtka namjerava privući nove šofere, većim plaćama, beneficijama? Škatar odgovara da su odlučili objaviti oglas na Facebooku zato što su društvene mreže danas izvori komunikacije, posebno među mlađim osobama. Ta se odluka, veli, pokazala dobrom. Osim toga, natječaj je objavljen na internetskim stranicama Pulaprometa i Zavoda za zapošljavanje.

- Tijekom 2018. godine zaposlili smo osam vozača, dvojica su otišla u mirovinu, a jedan je sporazumno raskinuo ugovor o radu. Ove godine zaposleno je pet vozača, a jednak broj njih sporazumno je raskinuo ugovor o radu s poslodavcem. Vozačkog osoblja nam u ovom trenutku ne nedostaje, dakle, nemamo nikakvih manjkova. Budući da je u tijeku provedba natječaja za nabavku SPP autobusa (koji voze na stlačeni prirodni plin, op. a.), u bliskoj će nam budućnosti trebati veći broj vozača i stoga nam je namjera pravovremeno se pripremiti za nove uvjete, veli Škatar.

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter