Čim prođe ljeto centar Pule, pogotovo u poslijepodnevnim i večernjim satima, postaje pust (M. MIJOŠEK)
Banović objašnjava da veliki brendovi žele velike prostore, kakvih u Puli nema. Da bi ih bilo potrebno je rušiti stare zgrade u centru ili spajati postojeće, a tu su prepreka susjedi i suvlasnici koji ne žele dati svoju suglasnost. Zbog istih razloga mu stoji više projekata u centru grada. No, usprkos svemu je optimističan i vjeruje da će se za 10-ak godina ljudi svejedno vratiti u centar
Centar grada Pule nikad nije bio pustiji. Dojam je to koji se stječe tek kratkom šetnjom ulicama starog grada, pogotovo u popodnevnim i večernjim satima. Već s prvim sumrakom nema više nikoga. Tom sumornom dojmu, koji je uobičajen nakon turističke sezone kada odu turisti, a Puljani se zavuku u domove, dodatno pridonosi i sve veći broj zatvorenih poslovnih prostora. Kupci su se preselili u trgovačke centre na rubnim dijelovima grada, a centar polako umire. No, Sergio Banović, unatoč svemu, optimističan je i smatra kako će za desetak godina centar Pule ponovno biti "in".
Puljanima najpoznatiji kao vlasnik stare robne kuće na Portarati, Banović je vlasnik više poslovnih prostora u samom centru, a u planovima ima još tri poslovno-stambene zgrade u Veronskoj, Zagrebačkoj i Laginjinoj ulici.
- Nažalost, loši su trendovi za gradska središta i to je globalni problem. Pula nije iznimka, iako ima i otežavajuću okolnost što nije tranzitni grad, već slijepo crijevo. Malo ljudi gravitira Puli, za razliku od, primjerice Rijeke, Zadra, Splita, a Zagreb da ne spominjemo. U Pulu treba doći ciljano, jer kad prođete Pulu je more i ništa više, kaže Banović.
Kao drugi problem koji se javlja i reflektira na trgovinu su, dodaje, navike ljudi, što je također globalni trend.
- Danas su najbogatiji ljudi oni koji vode firme za internetsku prodaju. Ljudi komotno kupuju robu iz fotelje i sve im se to dostavlja na kućnu adresu. Alibaba, eBay, Amazon i drugi promijenili su navike ljudi… Sve te firme nisu ni postojale prije 10, 15 godina. Internetska trgovina je u punom zamahu pa je i to jedan od razloga zbog čega ljudi sve manje idu u trgovine. Ne samo u Puli, nego svugdje. I Trst je nekad bio šoping meka pa više nije, ističe Banović.