Zastupnik IDS-a Emil Daus ukazao je na sporost rješavanja problema cestovnih prijelaza preko pruge, uzevši kao primjer prijelaz u Pazinu na državnoj cesti D 64, gdje radovi traju već pet godina. Podsjetio je da je izgradnja cijele pruge od Divače do Pule za vrijeme Austro – Ugarske, pred više od 140 godina, trajala tri godine
Zastupnik IDS-a Emil Daus sudjelovao je u raspravi o prijedlogu Zakona o željeznici te je ukazao na problem nečinjenja države po pitanju istarske pruge govoreći o dionicama Buzet - Pula i Lupoglav - Štalije. Daus je istaknuo da je pravo stanje željeznice u Istri katastrofalno, dodavši da sve moderne i razvijene zemlje ulažu u razvoj lučke i željezničke infrastrukture što u Hrvatskoj nije slučaj.
Zastupnik IDS-a naveo je problem dionice između Lupoglava i Kršana koja je već desetak godina urušena, potom dionicu u Potpićnu koja je obrasla vegetacijom te problem dionice Buzet-Pula koja nije u funkciji teretnog prometa iako ima veliki potencijal za gospodarski razvoj industrijskih zona u Vodnjanu, Puli, Lupoglavu, Cerovlju, Pazinu i Kanfanaru.
- Putnički željeznički promet u najrazvijenijoj hrvatskoj turističkoj regiji je posebna tema, kazao je Daus, napomenuvši da bi se modernizacijom pruge u Istri dogodio bi veliki pozitivan pomak u putničkom prometu, posebno u turističkim dolascima. (D. GRAKALIĆ)