S obzirom da u svim županijama postoji uobičajena fluktuacija radnika, koja se nažalost povećava zbog odlaska radne snage u inozemstvo, potrebno je zapošljavanje dodatnog broja poštara, posebice tijekom sezone. Pula je jedno od područja na kojima trenutno zapošljavamo, odgovorili su nam iz Pošte
Obratili su nam se čitatelji iz rubnih dijelova Pule te požalili da im pošiljke (računi/pisma) sve rjeđe stižu pa se čak događa da računi dolaze nakon datuma dospijeća plaćanja. U razgovoru s poštarom, kako su nam prepričali žitelji Štinjana, doznali su da je glavni krivac za to zapravo - kroničan manjak poštara.
Imaju li, radi nedostatka radnika, problema u dostavi pisama i na kojim područjima te koliko se često dostavlja pošta i je li to dostatno upitali smo i Hrvatsku poštu. Iz Korporativnih komunikacija Hrvatske pošte navode da je, provjerom na terenu, utvrđeno da se na području Pule dostava obavlja svakodnevno i redovito.
- Ukoliko dolazi do poteškoća u dostavi to nikako nije pravilo već iznimka. Pozivamo sve korisnike usluga Hrvatske pošte da se u slučaju pojedinačnih nepravilnosti u dostavi obrate našoj Službi za korisnike na adresu e-pošte [email protected] ili telefonom na 072 303 304. Služba za korisnike po primitku pritužbe na uslugu ili rad će u propisanim rokovima ispitati slučaj te korisniku dostaviti odgovor, navode iz Hrvatskih pošta.
Ipak, priznaju da je Hrvatska pošta, kao uostalom i niz kompanija u zemlji, suočena s izazovom u pronalaženju zaposlenika na operativnim radnim mjestima.
- S obzirom da u svim županijama postoji uobičajena fluktuacija radnika, koja se nažalost povećava zbog odlaska radne snage u inozemstvo, potrebno je zapošljavanje dodatnog broja poštara, posebice tijekom sezone. Pula je (samo) jedno od područja na kojima trenutno zapošljavamo, vele iz HP-a. (Borka PETROVIĆ)
OPŠIRNIJE U TISKANOM I ONLINE IZDANJU