Svjesni smo zauzetosti našeg info telefona i činjenice da se na razgovore s operaterima mora čekati. Radno vrijeme info telefona je od 7.30 do 15 sati, u prva dva sata čekanje na razgovor s operaterom značajno je kraće, poručuju iz HEP-a na naše pitanje kako da korisnici ostvare s njima kontakt u slučaju problema
"HEP Elektra ima organizirane šaltere za osobne dolaske u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku. Naravno, ne očekujemo da naši kupci iz ostalih gradova i mjesta dolaze u naše centre za kupce, već im je na raspolaganju besplatni info telefon te mail adresa [email protected] kao i forma pisma", poručuju iz HEP-ove službe za odnose s javnošću na naša pitanja vezana za slučaj iz Fažane o kojem smo pisali jučer.
Prisilna naplata
Podsjetimo, umirovljenik je prije nekoliko dana u isto vrijeme dobio dvije identične opomene pred isključenje električne energije ili ovrhe zbog duga mada je isti traženi iznos uplatio još sredinom siječnja. Opomene su napisane u Rijeci, a dan kasnije poslane su iz Osijeka! Iz HEP-a u Puli i u Rijeci poručili su mu da nisu nadležni za prigovore te su ga uputili na besplatni telefon preko kojeg pak nije mogao dobiti slobodnog operatera.
Odgovori na pitanja kome se korisnici s reklamacijama mogu obratiti i zašto je nemoguće uspostaviti kontakt preko info telefona, iz HEP-a su nam stigli ekspresno brzo, ali oni neće u potpunosti umiriti njihove korisnike koji se žale na nepristupačnost opskrbljivača u slučaju nejasnoća s računima.
- Svjesni smo zauzetosti našeg info telefona i činjenice da se na razgovore s operaterima mora čekati, naročito u drugoj polovini mjeseca, a nakon pokretanja mjera prisilne naplate potraživanja. Čekanje na javljanje operatera kupcima ne uzrokuje nikakav financijski trošak. Nadalje, radno vrijeme info telefona je od 7.30 do 15 sati. U prva dva sata rada besplatnog info telefona čekanje na razgovor s operaterom značajno je kraće, poručili su nam iz HEP-ove Službe za odnose s javnošću, a tako smo i mi prenijeli našem Fažancu. Jučer je, dakle, bio uporan upravo u prvom satu radnog vremena i uspio telefonom dobiti operatera da bi konačno razjasnili zašto njegova uplatnica iz siječnja nije vidljiva elektroprivredi. (Z. STRAHINJA)