ZA NJIH NEMA PROSTORA

MOTORISTI PARKIRAJU GDJE STIGNU: Pula ima tek nešto više od STO PARKIRNIH MJESTA ZA MOTORE

| Autor: Chiara BILIĆ

U Puli je 2016. bilo 61 parkirališno mjesto za motocikle i skutere. Danas, nakon što se projekt s Twin Hornom pokrenuo i realizirao 2017., u Puli ima 73 mjesta više. Nove su lokacije obilježene na Trgu Nimfej, prije ulaza na Uljanikov otok, na dvije lokacije duž Flacijusove ulice, u Flanatičkoj ulici, na parkiralištu Marsovo polje i u Nezakcijskoj ulici

 

Turistička sezona je na izmaku, ali u centru Pule još uvijek, ništa neuobičajeno za ove ljetne dane, vlada prometna gungula. A za probijanje kroz vrevu nema boljeg rješenja od vožnje motociklom i skuterom. No, bikeri pate od iste boljke kao i vozači automobila - nedostatka parkirališnih mjesta. Barem onih propisno označenih. Da ih možda ima više, Korzo vrlo vjerojatno ne bi izgledao kao poprište neke motociklističke izložbe. Međutim, valja napomenuti da je po tom pitanju ipak napravljen iskorak, pogotovo s obzirom na to da je od početnih 60-ak mjesta, koliko ih je u gradu bilo 2016. godine, sada označeno 73 više. 

Jednako kažnjavati

- Za motore nema mjesta, to jest ima, ali malo. Iskreno, većinom se parkiram na divlje jer jednostavno nema dovoljno označenih mjesta. Zna se dogoditi i da se automobili parkiraju na mjesta za motore, govori Edo Draguzet, koji je svoj motocikl parkirao na tržnici, točnije ispred restorana Sljeme. Upravo su na toj lokaciji nekad bila iscrtana polja za motore. Sada ih više nema, odnosno pomaknuta su nekoliko metara dalje, ispred nekadašnje Puljanke, tik do Željezarije.

Edo se pita gdje su u cijeloj toj priči prometni policajci. Nema ih, govori, nigdje. Zato i vlada kaos na cestama, nitko ne regulira promet. Za nepropisno bi parkiranje i zaustavljanje, smatra, svi trebali biti u istom košu. Potrebno je jednako kažnjavati sve skupine: bicikliste, pješake, vozače automobila, kao i motora. On ne dolazi često u grad, ode povremeno na tržnicu i tad parkira gdje pronađe mjesto. Ipak, mišljenja je da bi u centru svakako trebalo biti više prostora za motore i to za kratku uporabu, na pola sata, sat vremena.

Motoristi u Puli tako često parkiraju na ilegalnim lokacijama, trotoarima i pješačkim zonama. Jučer je gotovo u potpunosti bio zakrčen prilaz glavnoj pošti na Danteovom trgu (iako je na dvije minute hoda, kod Uljanika, bilo nekoliko slobodnih mjesta), nogostup na rivi uz hostele Riva i Pipištrelo i onaj nasuprot zelene tržnice, odnosno Mlinara u Ulici Narodni trg i Dalmatinovoj ulici. Hrpa motora se kao i obično parkirala u pješačkoj zoni kod Zlatnih vrata, a još ih je više bilo na Korzu, među stablima čokolatina, u hladovini.

Problem s nedostatkom parkirališnih lokacija aktualiziran je prije točno četiri godine, kada je Grad u suradnji s Moto Clubom Twin Horn pokrenuo projekt kojim bi se riješilo pitanje parkiranja motocikala i skutera u centru grada.

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter