SUKOBI TAKSISTA

MEDULINSKI TAKSIST OTVORENO O PROBLEMIMA S UBEROM Ako nas država ne štiti, sami ćemo se MORATI ZAŠTITITI

Goran Privrat (D. MEMEDOVIĆ)

Goran Privrat (D. MEMEDOVIĆ)


Nisam bio na parkiralištu Plodina u nedjelju, ali znam da to nije izgledalo tako kako su vozači Ubera opisali. Bilo je to puno blaže. Za nasilje, ako ga je bilo, odgovoran je isključivo nerad državne uprave. Ljudi moraju mirno gledati kako netko dolazi iz Zagreba i otima im zaradu od sezone od koje žive cijelu godinu. Sljedeći put kada razgovarate s vozačima Ubera, neka vam pokažu dozvole s kojima rade. Neće ih pokazati, jer ih nemaju, tvrdi Goran Privrat

 

"Zakon o prijevozu u cestovnom prometu pisan je isključivo za Uber i jedino što je legalizirao to je anarhija na cesti. Poanta je da je Uber tri godine radio ilegalno, pa ga je država nagradila napisavši zakon za njih. A ako država ne štiti nas domaće obrtnike, sami ćemo se morati zaštititi", rekao nam je jučer Goran Privrat, taksist iz Medulina, koji nam se javio nakon teksta u Glasu Istre o napadu taksista na vozače Ubera u Puli, koji se dogodio u nedjelju kod Plodina u Šijani.

Kada netko govori o uzimanju vlastite zaštite u svoje ruke, onda se nameće pitanje ako to podrazumijeva i nasilje. Privrat na to nije odgovorio.

- Nisam bio na parkiralištu Plodina u nedjelju, ali znam da to nije izgledalo tako kako su vozači Ubera opisali. Bilo je to puno blaže. Za nasilje, ako ga je bilo, odgovoran je isključivo nerad državne uprave. Ljudi moraju mirno gledati kako netko dolazi iz Zagreba i otima im zaradu od sezone od koje žive cijelu godinu. Sljedeći put kada razgovarate s vozačima Ubera, neka vam pokažu dozvole s kojima rade. Neće ih pokazati, jer ih nemaju! Dobili smo najliberalniji zakon o prijevozu, koji ugrožava domaće obrtnike, a Uber nije u stanju ni taj minimum minimuma ispuniti, rekao je Privrat te izvadio pred nama svoje dozvole za rad na području Pule, Medulina i Ližnjana. Dodaje da je obrtnička komora iz Pule slala niz prijava inspektoratu zbog vozila koja po Puli taksiraju na crno, pa i domaćih taksista, ali kaže da s obzirom na slabo kapacitiranu inspekciju ništa nije rješavano.

Dubrovački slučaj

Kao iskusni taksist objasnio nam je kakvi su uvjeti za rad bili prije, a kakvi su od 12. svibnja, kada je na snagu stupio novi zakon. Za početak, za taksi licencu koju izdaje državna uprava bila je vezana potvrda tehničkog pregleda da vozilo ima uvjete za obavljanje taksi prijevoza. Sada takva potvrda nije nužna, nego će osnovne uvjete vozila provjeravati inspektor na cesti. A jedan je cestovni inspektor, kaže, zadužen za područje od Umaga do Novalje na Pagu te je tek dva puta u godini prisutan u ovim krajevima. Nadalje, ovisno o godištu vozila, taksisti su obavljali redovne i periodične tehničke preglede, što je sada krajnje liberalizirano. No, ono što taksiste najviše muči je da je novim zakonom općinama i gradovima oduzeta mogućnost da reguliraju autotaksi djelatnost na svom području - broj dozvola koje općina ili grad moraju izdati posjedniku licence nije ograničen.

(PIŠE Zvjezdan STRAHINJA)

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter