SPORAZUM O SURADNJI

MARKETINŠKI STRUČNJACI IRTA-e predavat će pulskim studentima


Istarska razvojna turistička agencija (IRTA) i Fakultet ekonomije i turizma "Dr.Mijo Mirković" potpisali su jučer sporazum o zajedničkoj suradnji čime je formalizirana njihova desetogodišnja suradnja. Sporazum su jučer potpisali direktor IRTA-e Siniša Miljević, dekan FET-a Robert Zenzerović i voditelj sveučilišnog poslijediplomskog studija "Marketing usluga" Erik Ružić. Predstavljena su područja suradnje koja između ostalog obuhvaćaju realizaciju znanstvenih i stručnih projekata, gostujuća predavanja i niz drugih zajedničkih aktivnosti koje će se provoditi između IRTA-e i Sveučilišta.

-I ovaj je sporazum nastavak daljnjeg uključivanja FET-a u svekoliki razvoj zajednice, a upravo IRTA-u vidimo kao partnera u realizaciji znanstveno-stručnih projekata, kazao je dekan Zenzerović i dodao da je društvena odgovornost, vizija FET-a. Naglasio je da FET kontinuirano prilagođava izvedbu studijskih programa potrebama gospodarstva te je usmjeren unapređivanju cjelokupnog iskustva studiranja.

-Uz jaku međunarodnu suradnju težimo partnerstvu i povezivanju s gospodarstvom, a sve kako bi se odgovorilo na izazove suvremene ekonomije i prilagodilo se suvremenim trendovima u obrazovanju, naglasio je dekan Zenzerović te kao dokaz praćenja trendova istaknuo pokretanje radionice pri FET-u koja nosi naziv "24-sata digitalnog marketinga" u kojoj se polaznicima želi ponuditi cjeloživotni program baziran na praktičnoj primjeni znanja. Naglasio je da je natječaj za radionicu otvoren te je pozvao sve zainteresirane za digitalni marketing da se pridruže i jave.

Direktor IRTA-e Siniša Miljević je istaknuo da ta agencija predstavlja uspješan model javno-privatnog partnerstva vodećih hotelskih kompanija u Hrvatskoj i Istarske županije, te kao takva provodi razvojne projekte u interesu oba dva sektora.

-Ova inicijativa nam sada otvara vrata suradnji s akademskom zajednicom i omogućuje formiranje takozvanog Triple Helix modela kojemu je cilj poticanje ekonomskog i društvenog razvoja kroz suradnju privatnog, javnog i istraživačkog sektora. Umrežavanje će dodatno omogućiti dugoročnu održivost projekta koji će se provoditi, rekao je Miljević. Naglasio je da će se suradnja odvijati i na području elektroničkog marketinga, te upoznavanja s najnovijim trendovima. Voditelj sveučilišnog specijalističkog poslijediplomskog studija "Marketing usluga" Erik Ružić rekao je da je u planu gostovanje marketinških stručnjaka iz IRTA-e na tom studiju.

-Dobro je poznata uloga IRTA-e kao začetnika razvoja e-marketinga u turizmu Istre, stoga će polaznicima poslijediplomskog studija biti iznimno zanimljivo čuti o izazovima ali i uspjesima u primjeni strategija e-marketinga u praksi, istaknuo je Ružić i naglasio da je natječaj za poslijediplomski studij otvoren do 31. prosinca, a na raspolaganju je 40-tak mjesta. (D. BAŠIĆ-PALKOVIĆ)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter