"Proteklog vikenda, točnije u nedjelju 22. srpnja, išla sam katamaranom iz Pule do Malog Lošinja na jednodnevni izlet. Stoga smo kupili i povratnu kartu za povratak istu večer. Trebali smo za Pulu krenuti u 18.30 sati, ali katamaran jednostavno nije došao. No, o tome što se dogodilo, hoće li doći i kada, nitko nam nije rekao niti riječ. Nas 20-ak smo ostali na kopnu bez ikakvog objašnjenja, ali, što je najgore, nismo znali kako s otoka dogovoriti povratak kući", ispričala nam je gotovo u dahu naša čitateljica.
Kako nam je nadalje ispričala, nakon nekog vremena, išli su pitati što se dogodilo s katamaranom i saznali da se pokvario i da neće biti moguće prebaciti putnike natrag do Pule. Međutim, nitko se zbog toga nije pretjerano uzbuđivao, jer da to nije ništa neuobičajeno, odnosno da se katamaran svako-toliko zna pokvariti i ostati usidren u nekoj od luka.
- Dakle, ostavili su nas i još jedno 20-ak ljudi na Malom Lošinju, bez riječi objašnjenja, ali i bez alternative kako da se vratimo kući. Ne znam koliko je još ljudi čekalo na Susku i Unijama koji su također čekali na povratak u Pulu, jer se i na tim otocima katamaran također trebao zaustaviti, ali mislim da se prema svima nama koncesionar ponio krajnje neprofesionalno. Na kraju smo mi sami iznajmili taxi boat i vožnju do Pule platili još 460 kuna. Sada ćemo im poslati pritužbu i zatražiti povrat novca, ali postoji mogućnost da nećemo dobiti niti kune. Kako nam je rečeno, znalo se to već događalo, ali nitko zbog toga ne trza i gdje bi došli kada bi svi tražili refundaciju karata?! Međutim, ja mislim da, kada bi svi zatražili povrat novca, onda bi se i koncesionar sam pobrinuo da nam osigura povrat, autobusima ili kakogod, ovako je ispalo baš bez veze", ispričala nam je čitateljica te za kraj dodala da je koncesionara Catamaran line nemoguće dobiti telefonski i to zato što, iako je špica sezone, nitko u Catamaran liniji ne radi vikendom?! (Goran ROJNIĆ)