FAŽANA

Javna površina mora se naplatiti i NAKON ŠTO SE LOKALI ZATVORE


Tko je od ugostitelja imao ugovor s Općinom Fažana za najam javne površine do početka listopada, a opremu nije uklonio i površinu i dalje koristi, morat će platiti naknadu i za vansezonsko razdoblje. Proizlazi to iz rasprave s nedavne sjednice Općinskog vijeća Fažane koju je potakla Lilijana Vranjican (Zeleni savez - Zeleni) pitanjem zašto ugostiteljske terase ostaju na javnim površinama, na fažanskoj rivi i staroj jezgri, i nakon sezone. Zanimalo ju je i da li se za to plaća naknada.

Površinu trenutno koriste bez naknade

- Kada od Općine zahtijevaju javnu površinu da postave svoje stolove obično traže korištenje do 1. listopada. Kada prođe taj rok mnogi maknu opremu, ali neki ne. Zato molim pročelnika da ih s komunalnim redarima obiđe i razgovara s onima koji trenutno javnu površinu koriste bez naknade, rekao je Radomir Korać.

Pročelnik Ivan Orović naveo je da su komunalni redari već obišli ugostitelje, da se sada treba utvrditi stanje, odnosno tko ima, a tko nema valjani ugovor za daljnje korištenje javne površine. Ako je najam istekao, rekao je, to onda znači i da površinu trenutno koriste bez naknade, na što je Korać reagirao riječima da u tom slučaju svakako treba naplatiti zakup za naredno razdoblje.

Vijećnici su reagirali riječima da je nedopustivo da se terase koriste i kada najam istekne posebno zato što, kako proizlazi iz riječi pročelnika, u tom razdoblju to čine u potpunosti besplatno. Čulo se na sjednici Vijeća i da možda treba razmisliti o korigiranju, odnosno smanjenju cijene za zimsko razdoblje, ali zakupninu za javnu površinu Općina svakako mora naplatiti.

Nema bitnih promjena u proračunu

Na istoj sjednici podnesen je i izvještaj o polugodišnjem izvršenju proračuna Fažana u kojem se, između ostalog, vidi i da su prihodi od nefinancijske imovine, u što su uključene i naknade za koncesije te prihodi od zakupa i iznajmljivanja, manji u odnosu na prvih šest mjeseci 2017. godine. S obzirom da u Fažani ovi prihodi velikim dijelom ovise o koncesijskim odobrenja za razne djelatnosti na obali, vijećnike je zanimalo da li manjak prihoda znači i da su neke koncesije prekinute ili istekle, odnosno da li su plaćene ili nisu.

Načelnik Korać naveo je da tu nije došlo do promjena, tek da su naknade za neke koncesije uplaćene u srpnju, za razliku od prošle godine kada su uplaćene do 30. lipnja, pa će biti vidljive u izvještaju za preostali dio godine.

Prihodi od nefinancijske imovine do srpnja su iznosili 1,3 milijuna kuna, što je 27 posto od godišnjeg plana u visini od 4,8 milijuna kuna. U odnosu na prvih šest mjeseci lani, kada su iznosili više od 1,4 milijuna kuna, ovogodišnji su manji za devet posto. Naknade za koncesije u prvom polugodištu iznose 446 tisuća kuna, prihodi od zakupa i iznajmljivanja imovine 783 tisuće kuna, naknada za korištenje nefinancijske imovine 40 tisuća kuna, i tako dalje. (PIŠE Zvjezdan STRAHINJA)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter