(D. MEMEDOVIĆ)
Križanje Faverijske, Monvidalske i Nobileove ulice, ispod tvrđave Monvidal, stvara opasnu pomutnju u prometu. Nezgodno raskrižje, s obzirom na kutove pod kojim se spajaju ulice, zadaje glavobolje vozačima koji dolaze sa sporedne i jednosmjerne Nobileove, ali još se više žale na nepostojanje linije koja razdvaja vozne trake na glavnom prometnom pravcu Faverijska-Monvidalska. Cesta je zavojita, a bez označene bijele crte mnogima se dogodi greška da u krivini pređu u drugu "traku".
- Strah me je tuda uopće više i voziti. Idem li Faverijskom, dakle cestom s prednošću prolaska, strahujem hoće li me udariti ovi što izlaze iz sporedne ulice, jer oni mene ne vide dok ne dođem pred njih. Imaju ogledalo, ali ne znam koriste li ga? Ali još me više strah auta iz suprotnog smjera - hoće li prekratiti zavoj? Zadnji put je jedan, nije ni vozio brzo, skroz prešao na moju stranu. Cesta je uska, nemam prostora za reakciju i zamalo da se nismo sudarili. Jedina je šansa da pobjegnem od njega na bankinu. Prvo se ljutim na njega, a poslije shvatim da nema crtu i da nije ni svjestan koliko je prešao na moju stranu, ispričao nam je Puljanin koji često zbog posla koristi ovaj pravac. Ali, više neće. Odustao je od njega pa radije vozi jednosmjernim ulicama Kaštanjera, što je i napornije i sporije, ali je sigurnije, kako nam kaže.
Kolnik ne glavnom pravcu, naš je dojam, i nije toliko uzak da se ne bi mogla iscrtati linija, svojevrsna barijera za vozače da se drže svoje strane. Od horizontalne signalizacije na asfaltu ima pješačkih prijelaza i "otoka", pa zašto duž ulica ne bi bilo i bijele crte? Zanimljivo je i da na prilazu raskrižju ni iz Faverijske ni iz Monvidalske nema znaka koji bi upozorio na uski kolnik ili nužno smanjivanje brzine.
Naš sugovornik, kaže, ulazio je u to raskrižje "kao po jajima", no nema povjerenja da će tako voziti i oni iz suprotnog smjera. A da i dođe do sudara, pita se, kako bi se dokazalo tko je kriv