(M. MIJOŠEK)
Okosnica tog plana, kako se moglo čuti, su Otok koji se prostire na 140 tisuća kvadrata, Sahara na 40 tisuća kvadrata, prostor Proizvodnje opreme u Vodnjanu koji se danas prostire na 75, ali ima potencijal širenja na 100 tisuća kvadrata, dok bi prostori u Kasarni koristili za projektiranje i pripremu. Ostatak prostora u Arsenalu, prema tom bi prijedlogu išao u diversifikaciju
Pred sutrašnji sastanak u Vladi o planu restrukturiranja i situaciji u Uljaniku, članovi Uprave i Poslovnog savjeta kompanije danas su se u Puli sastali s predstavnicima tri Uljanikova sindikata i predstavnikom Stožera za obranu Uljanika kao neformalnim predstavnikom radnika brodogradilišta. Budući da sindikati od Vlade još uvijek nisu dobili nikakav odgovor na pitanja koja su im prošlog tjedna postavili u otvorenom pismu upućenom na četiri adrese, očekuju da nadležni u Vladi konačno "otvore karte" i da iz današnjeg sastanka proiziđu konkretni zaključci i stavovi o temama koje su ostale neodgovorene posljednjih mjeseci.
I sindikati i Uprava Uljanika složili su se da od Vlade očekuju jasne odgovore na pitanja podržava li brodogradnju, radi li na dugoročnom sustavu pravovremenog financiranja, te ima li druge potencijalne strateške partnere s kojima razgovora, budući da takve izjave ministri daju medijima.
Uprava je na današnjem sastanku decidirano rekla da se Uljaniku nije javio niti jedan novi strateški partner, a ukoliko iz Vlade pregovaraju s nekim, očekuju da se u javnost iziđe s informacijom o tome kakav taj potencijalni partner ima plan. Uprava je socijalnim partnerima poručila da neće biti u mogućnosti isplatiti narednu plaću radnicima bez suradnje s državom, odnosno da model postoji, no on se, rečeno je, u situaciji u kojoj se Uljanik nalazi već mjesecima, bez uključivanja države ne može realizirati.
Član Uprave Uljanika i direktor Brodogradilišta Denis Rabar i bivši član Uprave Marinko Brgić predstavnicima radnika prezentirali su kako bi se kroz postojeći prijedlog plana restrukturiranja transformiralo brodogradilište i ukupni brodograđevni proces kroz naredne tri do četiri godine.
OPŠIRNIJE U TISKANOM I ONLINE IZDANJU OD SRIJEDE