Nenad Rupenović

Novi direktor Pula parkinga o izazovima koji predstoje: Prioritet je gradnja javne garaže

| Autor: Zoran Oljača
(Snimio Zoran Oljača)

(Snimio Zoran Oljača)


Početkom mjeseca, točnije 7. siječnja, Grad Pula je poslao informaciju o promjeni na čelnom mjestu pulskog komunalnog poduzeća Pula parking. Umjesto dugogodišnje direktora Branislava Bojanića novim direktorom je imenovan Nenad Rupenović.

On će, prema informaciji iz Grada, imati zadatak pripremiti trgovačkog društvo Pula parking za pripajanje drugom gradskom trgovačkom društvu Pula usluge i upravljanje te nastaviti s realizacijom započetih projekata uređenja parkirališta kod HŽ-a i zgradnje prve javne garažne kuće.

Otvoren call centar

Bila je to prigoda za razgovor s novim direktorom i pitanje koji su prvi koraci koje planira realizirati.

- Magistar sam prometnih znanosti, s više od 15 godina iskustva u struci. Tijekom karijere sudjelovao sam u brojnim projektima kapitalne izgradnje, održavanja i informatizacije sustava gospodarenja cestovnom infrastrukturom. Projekti rekonstrukcije državnih cesta bili su mi prvi poslovi nakon studija kao diplomirani inženjer prometa. Zatim je uslijedio cijeli niz drugih poslova.

Posljednjih pet godina radio sam kao licencirani pomorski agent, pružajući podršku velikim klijentima poput INA-e i CALUCEM-a, ali i brojnim domaćim i međunarodnim tvrtkama. Od 2022. do 2025. bio sam predsjednik Nadzornog odbora tvrtke Luka Pula d.o.o., što mi je omogućilo uvid u poslovanje javnih poduzeća iz upravljačke perspektive, rekao nam je novi direktor Pula parkinga Nenad Rupenović.

U nastavku je istaknuo svoj angažman u, kako kažu, najprofitabilnijem gradskom poduzeću.

(Ne)zadovoljstvo djelatnika

- Vidim Pula Parking kao poduzeće koje ulazi u novu razvojnu fazu, a uvjeren sam da svojim znanjem mogu pridonijeti realizaciji ciljeva Društva i Grada. Osobno, ovo vidim kao priliku za profesionalni iskorak i kao način da doprinesem lokalnoj zajednici. Proveo sam inicijalnu analizu i mogu reći da je poduzeće u dobrom stanju. No, jedan od izazova je percepcija dijela javnosti koja ga promatra isključivo kroz prizmu naplate parkiranja i kazni.

To je razumljivo, ali smatram da je potrebno približiti građanima širu sliku o ulozi i vrijednosti koju ovo poduzeće pruža Gradu. Otvorili smo call centar čime želimo osigurati bolju dostupnost građanima i pružiti odgovore na njihove upite. Važno je graditi dijalog i povjerenje jer je naš krajnji cilj olakšati život u urbanoj sredini, rekao je direktor Rupenović.

Kada je dijalog u pitanju, direktora Rupenovića upitali smo što misli o posljednjim previranjima unutar poduzeća vezanim za dio zaposlenika.

- Većina zaposlenika s kojima sam razgovarao pokazala je profesionalnost i posvećenost. Previranja, ako ih ima, odnosno ako ih je bilo, obično su rezultat nesporazuma ili nedovoljne komunikacije. Moj cilj je stvoriti otvoreno i stabilno okruženje u kojem se svi osjećaju uključeno i cijenjeno. Vjerujem da se transparentnošću i jasnim ciljevima mogu riješiti sve nesuglasice, kaže direktor Rupenović.

Govoreći o prvim koracima, kaže da oni uključuju osiguranje nastavka stabilnosti poslovanja, unaprjeđenje komunikacije prema građanima, zatim modernizaciju i digitalizaciju poslovanja u internim procesima što bitno olakšava sam rad, a podiže transparentnost.

Uz to, započela je modernizacija naplatnih sustava, zamjena dotrajalih uređaja modernijim i time daljnja započeta digitalizacija kako bi pojednostavili i unaprijedili korisničko iskustvo i povećali dostupnost usluga.

Upitan, na kraju, je li njegovo imenovanje rezultat prijateljskih veza s gradonačelnikom, direktor Rupenović kratko nam je odgovorio da gradonačelnika Grada Pule Filipa Zoričića poznaje isto koliko i drugi građani.

Prioritet je gradnja javne garaže

Projekt javne garaže je prioritet, kaže direktor Rupenvić, kako zbog potrebe za dodatnim parkirnim kapacitetima, tako i zbog pitanja koja su u fokusu javnosti.

- Trenutno je projekt u fazi dovršetka glavnog projekta, ishođenja prava građenja i građevinske dozvole. Sve aktivnosti odvijaju se prema planiranoj dinamici koju smo dogovorili, a o daljnjim koracima, uključujući javni natječaj za izbor izvođača radova, pravovremeno ćemo izvijestiti građane. Nadam se uskoro.

Ova javna garaža bit će ključan infrastrukturni objekt za Pulu, s kapacitetom koji će zadovoljiti rastuće potrebe građana i posjetitelja. Njome, ne samo da ćemo omogućiti rasterećenje prometa u centru, već ćemo pružiti moderan, funkcionalan i estetski vrijedan prostor kakav grad zaslužuje, ali je to i temelj za druga prometna rješenja, istaknuo je direktor.

Nadalje, ustvrdio je da je poseban fokus stavljen na projekt uređenja parkirališta kod željezničkog kolodvora.

- To je ključan potez za smanjenje pritiska na komunalnu infrastrukturu grada i rasterećenje prometa prema centru, posebno tijekom vršnih opterećenja u sezoni. Uređenjem ove površine osigurat ćemo dodatnih 250 parkirnih mjesta, čime ćemo značajno smanjiti broj vozila u prometu prema centru. Glavni projekt i troškovnik trebali bi biti zgotovljeni ubrzo, a zatim slijedi formaliziranje formalno-pravnih odnosa i uređenje prostora.

Nova zapošljavanja

Koristim priliku i pozivam sve koji žele biti dio našeg stručnog tima, naročito mlade, i ostvariti svoju karijeru unutar tvrtke, neka se slobodno jave. Otvoreni smo za nove ideje i posvećenost koja nas vodi prema zajedničkom cilju, rekao nam je novi direktor Pula parkinga Nenad Rupenović.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter