(TZ Grada Pule)
Ovogodišnji 7. Pula Marathon održati će se 19. i 20. rujna, ulicama Pule i sa svjetski jedinstvenim ciljem - u Areni. O ovoj specifičnoj pulskoj sportskoj manifestaciji govorilo se u Turističkoj zajednici Grada Pule. Direktorica Sanja Cinkopan Korotaj istaknula je kako je ponosna što ova manifestacija raste iz godine u godinu.
- Prošle godine, u sklopu glavnih utrka, nastupilo je rekordnih 1.500 natjecatelja od kojih je oko 70 posto došlo izvan Pule odnosno natjecatelji su došli iz čak 40 zemalja. Trase utrka biti će i ove godine obogaćene vizualnim efektima Udruge Sonitus, kreatora Visualia Festivala koji će se održati u istom terminu. Svi trkači tako će imati priliku uživat u svjetlosnim efektima tijekom trčanja gradom.
Po završetku utrka dodjela medalja biti će upriličena unutar Arene gdje će se za publiku i trkače organizirati besplatan party uz muzički nastup DJ-a, rekla je Cinkopan Korotaj. Ovu sportsku manifestaciju, pored TZ-a Grada Pule, organiziraju ISTRun i AK Maraton 2000, uz pokroviteljstvo Grada Pule i partnera utrke Arena Hospitality Groupe. Erik Lukšić iz ISTRun-a osvrnuo se na novitete koje će biti tijekom održavanja ovogodišnjih utrka obzirom da manifestacija iz godine u godinu raste te je bilo nužno napraviti određene organizacijske promjene.
- Novitet je da će primopredaja startnih paketa biti na Rivi. I dalje ostaju večernji termini početka svih utrka ispred Arene sa djelomično izmjenjenom rutom. Promijenjena je ruta polumaratona sa startom u 19.50 sati koja će biti pojednostavljena odnosno postavljena na način da se trče dva identična kruga koja će voditi centrom Pule, uz prekrasne svjetlosne instalacije Visualia festivala, s minimalnom visinskom razlikom. Umjesto utrke na 5 km uvela se rekreativna utrka građana i gostiju duljine 5.99 km sa startom u 20 sati, a dodali smo i mogućnost sudjelovanja nordijskih hodača. Zadnja disciplina, legendarna Pulska Xica, od koje je sve krenulo prije deset godina dužine 10 km, predviđena je sa startom u 20.10 sati. Za cijene kotizacija gledalo se da cjenovno budu prihvatljive od mnogih utrka u regiji kako bi posjet najturističkijoj županiji na zapadu Hrvatske bio dodatni motiv za dolazak. Prijave su otvorene i moguće putem službene stranice www.pulamarathon.com, rekao je Lukšić.
U ime Arena Hospitality Grupe, partnera manifestacije obratio se Ivan Derossi. - Izražavam zadovoljstvo što se manifestacija Pula maraton etablirala kao jedna od najvećih sportskih manifestacija u gradu koja je postala zaštitno lice našeg grada. Naša se kompanija primarno uključila u organizaciju utrka za najmlađe za koje će se organizirati četiri različite discipline: za predškolarce i školarce 19. rujna 2025. Politika tvrtke Arena Hospitality Grupe je da budu društveno odgovorni poglavito za najmlađe te je najavljeno da će u dječjem dijelu Pula Marathona biti dosta zabave, sporta, glazbe i prigodnih nagrada uz animaciju AHG-a. Važna je i činjenica da se manifestacija održava u posezoni što će rezultirati dodatnim dolascima stranih gostiju koji će ciljano doći na utrke i time ostvariti dodatna noćenja u njihovim objektima, rekao je Derossi.
Grad Pula pokrovitelj je manifestacije od samog početka te se u ime Grada Pula obratila pročelnica Upravnog odbora za društvene djelatnosti, mlade i sport Grada Pule Ivana Sokolov.
- Ova manifestacija nije samo sportska, već i društveno i turističko događanje koje obogaćuje ponudu našeg grada. Vizualni ekekti Visualia Festivala pružit će trkačima jedinstveno iskustvo, dok će atmosfera u Areni, na dodjeli medalja i završnom partiju, dodatno upotpuniti doživljaj. Istaknula bih važnost održavanja dječjih utrka obzirom da je ulaganjem u sport od najranije dobi ulaganje u zdravlje i sretniju budućnost. Kroz dječje utrke promiče se važnost kretanja i zdravog načina života. Time se razvija sportski duh među našim najmlađima. Upravo su oni budući nositelji ovakvih manifestacija, sporta i aktivnog života u našem gradu, rekla je pročelnica Sokolov.