PULSKA TVRTKA

Vodeća destinacijska management kompanija prerasla u Uniline grupu s fokusom na jačanje kvalitete i održivosti turističke ponude

Turizam 4.0 obilježit će usmjerenost na održivost, podizanje kvalitete usluge i znatno izraženiju personalizaciju usluga kroz korištenje modernih tehnologija. Uniline grupa predstavlja novu poslovnu fazu u korak s recentnim trendovima u turizmu, dodatni poticaj za budući razvoj svih djelatnosti i Društava grupe, učinkovitije poslovanje, ali i spremnost na nove akvizicije.

| Autor: Glas Istre
Uniline / Boris Žgomba

Uniline / Boris Žgomba


Nakon gotovo tri   desetljeća kontinuiranog rasta i razvoja širokog segmenta turističkih usluga, Uniline započinje novu poslovnu fazu formiranjem krovne holding kompanije Uniline grupa koja će strateški upravljati društvima Uniline d.o.o. (s fokusom na incoming turizam), E -Tours d.o.o. (s fokusom na avio i korporativna putovanja, outgoing), Uniline Mobility d.o.o. (fokus na rent-a-car i prijevoz (transport)), te Amarin d.o.o. (upravljanje imovinom, razvoj projekta, akvizicije).

Moderno korporativno upravljanje kroz Uniline grupu označava novu fazu za kompaniju, ali se poklapa i s aktualnom fazom razvoja turizma nakon pandemije, tzv. turizam 4.0 koji će obilježiti usmjerenost na održivost, podizanje kvalitete usluge i znatno izraženiju personalizaciju usluga kroz korištenje najnovijih tehnologija na svim razinama turističke ponude.

Uniline grupa će strateškim fokusom na ključne turističke trendove na najbolji mogući način podržati razvojni potencijal svakog Društva grupe s ciljem osiguravanja kompletnog servisa u turizmu, što će dodatno ojačati poziciju Uniline grupe kao vodeće destinacijske management grupacije u Hrvatskoj i jugoistočnoj Europi. Usluge, servise te ostale privatne i poslovne aranžmane Uniline grupe godišnje koristi više od 300.000 klijenata, što čini poslovni potencijal kompanije od gotovo 60 milijuna eura, te donosi i značajan gospodarski multiplikator za okruženje. U narednom razdoblju razvoja turizma Uniline grupa vidi značajan prostor i za povećanje broja visokokvalitetnih gostiju, ali i još važnije povećanje krajnjeg ekonomskog efekta za domaće gospodarstvo i BDP u cijelosti. Višegodišnjim poznavanjem turističkih trendova i očekivanja zahtjevnijih gostiju, Uniline grupa kontinuirano potiče investicije i rast kvalitete usluge kod domaćih pružatelja turističkih usluga u samoj destinaciji.

''Višegodišnji razvoj kompanije, organsko i akvizicijsko širenje te tržišna prepoznatljivost pojedinačnih djelatnosti, logična su osnova za Uniline grupu. Njezinim osnivanjem osigurat ćemo sinergiju svih društava i djelatnosti s ciljem povećanja prihoda, kontinuiranog podizanja kvalitete usluga te dodatne efikasnosti poslovanja uz niže operativne troškove. Zahvaljujući tome, u budućnosti očekujemo još bolje rezultate i kvalitetniju uslugu prema klijentima. Ovaj strateški organizacijski iskorak važan je za sva društva Uniline grupe, naše zaposlenike, ali i za domaći turizam, obzirom da još kvalitetnija prezentacija Hrvatske i dodatno jačanje kvalitete usluge u incoming segmentu donosi i dodanu vrijednost kompletnom turističkom sektoru'', izjavio je predsjednik Uprave Uniline grupe Boris Žgomba.

''Naše iskustvo poslovanja na istočnim tržištima pokazalo je da naši klijenti preferiraju visoko specijalizirane tvrtke za pojedine turističke usluge, koje su istovremeno dio međunarodno priznatog brenda poput Uniline grupe, a uz evidentno buđenje istočnih tržišta, nova faza razvoja Uniline grupe dat će dodatni impuls razvoju novih poslovnih projekata i suradnji'', poručila je direktorica Uniline office Shanghai Mary Huang.

Sinergijski efekt formiranja Uniline grupe će omogućiti bolju uslugu uz niže troškove, jačanje poslovnih indikatora, što će otvoriti dodatan prostor za potencijalne akvizicije usmjerene na dodatno jačanje pozicije Uniline grupe.

Uniline grupa danas broji više od 150 stalnih zaposlenika, s glavnim poslovnim sjedištem u Puli, preko svojih sastavnica prisutna je na području cijele Hrvatske, a posluje i u Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Srbiji, Kini i Južnoj Koreji te ima i predstavništva u Japanu, Tajlandu, lndoneziji i Brazilu.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter