PRIJAVE U TIJEKU

Postanite i vi Heroj održivosti i zablistajte na europskoj pozornici uz SME EnterPRIZE

Poduzetnici, imate još malo vremena za prijavu na ovogodišnje izdanje natječaja koji donosi nacionalnu i europsku prepoznatljivost

| Autor: Promo

Potraga za Herojima održivosti trenutno je u punom jeku. Kao i prethodnih godina, natječaj SME EnterPRIZE u svojem trećem izdanju pruža priliku tvrtkama koje integriraju održive prakse u svoje poslovanje da predstave svoj poslovni model nacionalnom i međunarodnom stručnom žiriju, ali i široj javnosti. Ako ste malo ili srednje poduzeće posvećeno zajednici i zaštiti okoliša, ovaj je natječaj namijenjen upravo vama. Sudjelovanjem imate priliku osvojiti vrijedne nagrade, steći zasluženu prepoznatljivost te inspirirati druge da slijede vaš primjer u stvaranju održivije budućnosti.

 "SME EnterPRIZE nudi platformu za razmjenu znanja o zelenoj tranziciji i omogućava umrežavanje poduzetnika i drugih dionika na nacionalnoj i međunarodnoj razini. U Hrvatskoj ovaj natječaj svake godine iznova privuče značajnu pozornost malih i srednjih poduzeća. Lanjski rast broja prijava od 40 % u odnosu na prethodnu godinu najbolje svjedoči o rastućem interesu za SME EnterPRIZE. Održivost je srž Generalijeva strateškog plana 'Lifetime Partner 24: Poticanje rasta' koji usmjerava sve naše odluke, čineći Generali transformativnom i inovativnom kompanijom koja stvara dugoročnu vrijednost za sve dionike. Nastavit ćemo odgovorno djelovati kao osiguravatelj, investitor i poslodavac, jačajući svoju ulogu pouzdanog partnera. Veselimo se ovogodišnjim projektima i suradnji s malim i srednjim poduzećima s kojima dijelimo upravo te vrijednosti", poručio je Mario Carini, predsjednik Uprave Generali osiguranja.

 Kampanja koja je pratila izdanje natječaja SME EnterPRIZE provedenog 2023. u Hrvatskoj nedavno je dobila i međunarodno priznanje komunikacijske struke, zlato u kategoriji Corporate responsibility, IPRA Golden World Awards for Excellence (IPRA GWA), odnosno jednu od najprestižnijih svjetskih nagrada u odnosima s javnošću, što znači da su natječaj i njegove vrijednosti prepoznali komunikacijski stručnjaci diljem svijeta, dakle i izvan granica Europe.

Tko se može prijaviti za izdanje natječaja 2024.?

Prijaviti se mogu sva mala i srednja poduzeća koja su klijent Generali osiguranja ili klijent Privredne banke Zagreb, kao i članovi udruge Glas poduzetnika, članovi Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj (HRPSOR-a), članovi Talijansko-hrvatske gospodarske komore te članovi zajednice Women in Adria. Ove godine biraju se pobjednici u dvije kategorije natječaja SME EnterPRIZE – "Zajednica" i "Okoliš" – te Ukupni pobjednik natječaja, odnosno Najbolje održiva poduzetnička praksa iz Hrvatske.

Kako se prijaviti na SME EnterPRIZE 2024.?

Prijave na natječaj SME EnterPRIZE traju do 31. srpnja 2024. Svi zainteresirani mogu se prijaviti na web stranici natječaja. Potrebno je ispuniti PDF obrazac s podacima o karakteristikama vašeg poslovnog modela i odabrati jednu od dvije ponuđene kategorije održivosti za prijavu (ili obje) ovisno o području utjecaja vašeg poslovanja. Pravila nagradnog natječaja SME EnterPRIZE pronađite OVDJE.

U kojoj se kategoriji prijaviti?

U kategoriji "Zajednica" mogu se prijaviti mala i srednja poduzeća koja unapređuju dobrobit svojih zaposlenika i njihovih obitelji te pozitivno utječu na zajednicu i područja u kojima djeluju. To uključuje doprinose lokalnim organizacijama ili projektima, volontiranje zaposlenika i zapošljavanje ili osnaživanje osoba u nepovoljnom položaju. Nagrada za prvo mjesto iznosi 4000 eura bruto uz godišnju digitalnu pretplatu na Bloomberg Adria u vrijednosti od 130 eura bruto. Nagrada za drugo mjesto uključuje poslovni paket godišnjeg putnog zdravstvenog osiguranja i menadžerskog osiguranja od nezgode do 2000 eura bruto ili ekvivalentnu nagradu uz godišnju digitalnu pretplatu na Bloomberg Adria u vrijednosti od 130 eura bruto.

U kategoriji "Okoliš" mogu se prijaviti mala i srednja poduzeća koja pozitivno djeluju na okoliš smanjenjem potrošnje energije, recikliranjem, obnovom sirovina, kružnim gospodarstvom, razvojem energetski učinkovitih tehnologija, smanjenjem emisija CO2, sprečavanjem bacanja hrane te usvajanjem poljoprivrednih praksi koje štite biološku raznolikost i tlo. Prva nagrada iznosi 4000 eura bruto uz godišnju digitalnu pretplatu na Bloomberg Adria vrijednu 130 eura bruto. Druga nagrada uključuje poslovni paket godišnjeg putnog zdravstvenog i menadžerskog osiguranja do 2000 eura bruto ili ekvivalentnu nagradu te godišnju digitalnu pretplatu na Bloomberg Adria u bruto iznosu od 130 eura.

Ukupnim pobjednikom natječaja bit će proglašena najbolje održiva poduzetnička praksa iz Hrvatske, koju će među pobjednicima pojedinih kategorija odabrati međunarodni znanstveni odbor, sastavljen od stručnjaka iz akademske zajednice, institucija i gospodarstva. Pobjednik natječaja osvojit će oglašivački paket na platformama Bloomberga Adria u vrijednosti od 6250 eura bruto te priliku za sudjelovanje na međunarodnom finalu natječaja Generali SME EnterPRIZE u Bruxellesu na proljeće 2025. godine.

Neka vas inspirira priča prošlogodišnjeg Heroja održivosti

U svijetu koji se suočava s izazovima očuvanja okoliša, socijalne isključenosti i ekonomske nejednakosti, posebno se ističe Socijalna zadruga Humana Nova. Zahvaljujući tome što već više od desetljeća predstavlja stup održivosti na nacionalnoj i međunarodnoj sceni, na prošlogodišnjem izdanju natječaja SME EnterPRIZE proglašena je Herojem održivosti i ukupnim pobjednikom. Izradom visokokvalitetnih proizvoda od ekoloških i recikliranih tkanina ne samo da nudi ekološki prihvatljivije komade odjeće nego je i veliki pokretač promjena u društvu, služeći kao primjer svima za bolju i održiviju budućnost. U Humani Novoj fokusirani su na tri ključna područja: gospodarenje tekstilnim otpadom, mogućnosti zapošljavanja marginaliziranih skupina i odgovorno korištenje dobiti. Više o Socijalnoj zadruzi Humana Nova možete doznati u priči o poslovanju poduzeća Humana Nova i na njihovoj web stranici. #SMEenterPRIZE

 

 

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter