ISTRIA HOME

ONLINE PRIJAVE I BESKONTAKTNO PREUZIMANJE KUĆA ZA ODMOR Web agencija s inovativnim rješenjima za iznajmljivače i goste

| Autor: Robert FRANK


Istria home, web agencija specijalizirana za smještaj u kućama za odmor, druga po ukupno ostvarenom prihodu među takvima koje imaju sjedište u Istri i u 100-postotnom su hrvatskom vlasništvu, u ponudi prema iznajmljivačima i gostima ove sezone ide korak dalje. Inovacijom kojom se prošle godine prva pojavila na tržištu, a sada je proširuje na sve svoje klijente, Istria home definitivno stječe prednost pred konkurencijom.

Radi se o tome da ta web agencija proširenom i korisnom uslugom beskontaktnog preuzimanja kuće za odmor od gostiju, isto kao i online prijavama, kreće ususret i klijentima koji dolaze iz cijelog svijeta, ali i domaćim iznajmljivačima s područja cijele Istre. U Istria homeu ovako osmišljene usluge agenciju dodatno pozicioniraju kao pouzdanog partnera gostiju i iznajmljivača te jednog od lidera ove branše.

Nema više pritiska

Gledajući kroz praksu takva vrsta njihove usluge će iznajmljivače, neovisno u koje doba dana ili noći im gosti dolaze, rasteretiti onog vječnog pritiska u smislu kad ih se može očekivati i tko će ih dočekati. Na dan dolaska gostiju, posebno ako je to iz neke veće udaljenosti, što znači da je putovanje uvjetovano brojnim okolnostima koje ga mogu produžiti, gotovo svaki iznajmljivač je taoc te situacije i ne može planirati svoje vrijeme. Još ako radi svojih poslovnih obveza nije u mogućnosti opušteno dočekivati najavljene turiste, već se zbog toga mora potpuno reorganizirati, mogućnost online prijave i beskontaktnog preuzimanja kuće od strane gostiju nešto je što iznajmljivaču značajno olakšava planiranje njegovih aktivnosti na dan njihovog dolaska. Upravo to je značajna i proširena usluga Istria homea koja će se ove godine implementirati na gotovo 500 kuća za iznajmljivanje, nasuprot prošlogodišnjih 180!

Realno, i gostu je jednostavnije putovati ako nije vezan unaprijed utvrđenom obvezom da će doći ili mora doći, recimo, do 16.00 sati, već se to može produžiti po potrebi i bez pritiska dokad je potrebno. Uz to, umorni od puta gosti samim dolaskom na odredište zasigurno žele mir. Upravo iz tih razloga koristi beskontatnog preuzimanja kuća su nemjerljive. Uostalom, u Istria homeu kažu da su uoči stavljanja u funkciju te nove i značajne pogodnosti razgovarali sa samim iznajmljivačima. Istodobno su prikupljali iskustva gostiju te su zaključili da ovakva usluga obje strane dovodi u povoljnu i krajnje opuštajuću situaciju. Beskontaktno preuzimanje kuće od gostiju u konačnici je nova vrsta usluge s kojom benefite imaju obje partnerske strane.

Istria home je specijalizirana za plasman kuća za odmor isključivo na području Istre, osnovana je u Poreču prije devet godina tijekom kojih je agencija na Poluotok dovela preko 150 tisuća gostiju. U svojoj ponudi ima gotovo 500 objekata čiji broj neprestano raste. U Istria homeu je zaposleno 12 osoba, od kojih troje krajem 2020. i početkom 2021. neovisno o korona krizi.

„Obzirom da je prošla sezona unatoč nepredvidljivosti pokazala da su kuće za odmor u Istri idealan i vrlo tražen turistički proizvod, odlučili smo pojačati našu ekipu kako bismo spremni dočekali razdoblje nakon pandemije u kojem očekujemo povratak na predpandemijskre brojke i daljnji snažan rast kapaciteta i broja gostiju. U svemu tome je važna naša nova beskontaktna usluga, koja podrazumijeva da iznajmljivači ne moraju čekati goste“, kaže direktor Istria homea Jasmin Šabić.          

"Kad smo osnovali tvrtku, ponudili smo postojećim iznajmljivačima koji su nam prilazili sa šireg područja Poreča, Tinjana i Kaštelira da im obavljamo prihvat gostiju i vodimo ih do kuća. Puno iznajmljivača nije znalo strane jezike, nisu se vikendima mogli organizirati za doček gostiju, a dosta njih ni ne žive u Istri. Tu smo onda sa svojom uslugom mi uskočili. Prošle pak godine otišli smo korak dalje – sami smo isprogramirali online chech in! Povezali smo, dakle, naš sustav s individualnim acountima evisitora svakog iznajmljivača. To smo pokrenuli sredinom lipnja, zaživjelo je odlično i od iznajmljivača je bilo prihvaćeno izuzetno pozitivno. Istodobno smo s tim beskontaktnim načinom rada htjeli izbjeći da nam koronavirus uđe u ured i da usred ljeta budemo van upotrebe. S druge strane, nismo iznajmljivače ostavili na cjedilu. Stvar je funkcionirala ovako – osam dana prije dolaska gost dobiva naš mail kojim ga pozivamo da klikne na link, dođe na našu stranicu i unese sve podatke. Jednom kad je unio te podatke koji se traže za evisitor, oni se spremaju na našim serverima i potpuno su zaštićeni. Gost tada automatski dobiva generiran odgovor u obliku maila gdje mu piše kod/šifra od sandučića, odnosno sefa s ključem za kuću koju je iznajmio.

Odlične reakcije

Na dan dolaska gosta, naš sustav je proslijedio sve podatke evisitoru i gosti su automatski prijavljeni, neovisno kad su došli i koliko su putovali. Nitko ih nije morao dočekati, beskontaktno su ušli u kuću jer ih je ključ dočekao u sandučiću koji su otvorili posebnom šifrom. Na miru su se raspakirali i tek sljedeći dan došao ih je pozdraviti njihov iznajmljivač. Jedina obveza iznajmljivača u svemu tome je nabavka sandučića koji se stavlja u portun, na neki zidić. Prošle godine je sve što smo radili zbog sezone ograničene koronavirusom bilo jako kratko,brzo i dinamično, no uspjeli smo tu uslugu implementirati na oko 180 objekata. Ove sezone idemo s ovom uslugom prema svih 500 objekata kojima raspolažemo. Prošlogodišnje iskustvo nam je važno, stekli smo potpuni uvid u taj naš projekt koji ne stvara nikakav trošak gostu, a ni iznajmljivaču, osim kupnje malog sandučića. Beskontaktni prihvat gostiju i preuzimanje kuća, ali i chech in online kao vrsta usluge, naše je trajno poslovno opredjeljenje i model koji nećemo ugasiti nestankom korona situacije. To će ostati, jer i gosti i iznajmljivači reagiraju odlično. Gosti jako cijene mogućnost da kad dođu do iznajmljene kuće nikoga ne moraju vidjeti, odmah dobivaju mir i diskreciju. Kad dođu su umorni od puta i mi to respektirao. Njima je sve podređeno“, kaže Jasmin Šabić.

Istria home ne limitira iznajmljivače s kojima radi. Oni mogu imati i vlastite rezervacije. Dok neke druge jake agencije iznajmljivače ograničavaju na maksimalno tri tjedna vlastitih rezervacija, Istria home to tako ne radi. Razlike između te agencije i ostalih su i u tome što su njihovi djelatnici tijekom sezone gostima dostupni sedam dana tjedno. Zbog toga imaju odlične i pozitivne kritike gostiju te na tisuće odličnih komentara.   

Jedan od prvih iznajmljivača koji su od samih početaka svoje povjerenje poklonili Istria homeu je Marijan Ritoša, vlasnik tvrtke za proizvodnju namještaja i obavljanje završnih radova u građevinarstvu. Ritoša dolazi s područja Poreča, vlasnik je lijepe renovirane kamene kuće u malom selu udaljenom pet kilometara od Poreča. Kuća je kompletno renovirana 2004. godine prema tadašnjim standardima za 4 zvjezdice i namještena rustikalnim i djelomično antiknim namještajem. Raspolaže s vlastitim bazenom i jaccuzzijem s panoramskim pogledom na more. U proteklih osam sezona suradnje s Istria homeom, ova lijepa kuća je svake godine, osim izuzetka pandemijske 2020., ostvarila zauzetost dužu od 20 tjedana. Ugostila je brojne zadovoljne ljubitelje Istre i njene izvorne arhitekture. Ritoša je izuzetno zadovoljan ostvarenom suradnjom pri čemu posebno naglašava iznadprosječnu popunjenost, izuzetne prihode, komunikaciju s agencijom i korisne savjete koje je dobio u cilju kontinuiranog unaprjeđenja kvalitete i sadržaja kuće. Na taj način prati aktualne trendove i očekivanja gostiju.

„Obzirom da radi svojih poslovnih obveza nisam u mogućnosti dočekivati goste, mogućnost online prijave i beskontaktnog preuzimanja kuće od strane gostiju nešto je što mi značajno olakšava planiranje svojih aktivnosti na sam njihovog dolaska“, kaže Ritoša.              

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter