Radi se o jednoj od najcjenjenijih nagrada na području dizajna u svijetu, a ovaj ju je Studio zaslužio svojim dizajnom boce istarskog maslinovog ulja "Latini" koja ima karirani uzorak s džepom u kojem se nalazi papirić s ispisanom stoljetnom obiteljskom pričom
Između 8.697 radova iz 54 zemlje svijeta, jedan od dobitnika prestižne nagrade Red Dot: Best of the Best, koji će dalje konkurirati za Red Dot: Grand Prix, jest upravo rovinjski Studio za vizualne komunikacije Tumpić/Prenc. Radi se o jednoj od najcjenjenijih nagrada na području dizajna u svijetu, a ovaj ju je Studio zaslužio svojim dizajnom boce istarskog maslinovog ulja "Latini". Naime, koristeći motiv karirane košulje na ambalaži ulja, kreativni tim Studija Tumpić/Prenc dočarao je dinamiku prošlosti Istre i težaka iz unutrašnjosti poluotoka koji su nerijetko odlazili raditi kod zemljoposjednika Talijana bliže obali.
Tone zemljoradnik
Tone, predak vlasnika brenda vrhunskog maslinovog ulja "Latini", krajem 19. stoljeća povremeno je radio kao zemljoradnik kod istarskih Talijana koje su se tada nazivali Latini. Jednom je kao dnevnicu dobio kariranu košulju, ondašnju rijetkost, pa su ga njegovi mještani prozvali Latini. Taj je nadimak ostao u obitelji do današnjeg dana, kada su ga Tonetovi potomci odabrali kao ime svog brenda.
- Zbog toga smo i bocu maslinovog ulja odjenuli u karirani uzorak s džepom u kojem se nalazi papirić s ispisanom stoljetnom obiteljskom pričom. Na neki način dizajnom je boca postala portret voljenog pretka. Kroz specifičnu priču vezanu samo za ovu obitelj, prenijeli smo poruku domaće proizvodnje ulja od autohtonih istarskih sorti maslina uzgajanih s posebnom pažnjom, od polja do gotovog proizvoda, otkriva Anselmo Tumpić, kreativni direktor Studija Tumpić/Prenc.
Studio su prije samo dvije godine osnovali Anselmo Tumpić i Sara Prenc Opačić, direktorica za odnose s klijentima. Nakon velikih centara poput Milana i Zagreba, dvojac odlučuje udružiti snage i osnovati svoj Studio upravo u Rovinju, malom biseru Istre, jer, kako navode, ljepote rovinjskog krajolika uvijek ih iznova inspiriraju i nadahnjuju te ovdje pronalaze potrebnu mirnoću kako bi se u potpunosti i s jednakim žarom posvetili svim svojim klijentima i njihovim najraznolikijim projektima, od osmišljavanja i dizajna marketinških kampanja, preko vizualnih identiteta i dizajna pakiranja, pa sve do osmišljavanja i realizacije interaktivnih izložbi.
- Naš stil oblikovan je kombinacijom osobnih filozofija, inspiracijom i industrijskim trendovima. No, on se neprestano nastavlja razvijati svakim novim tokom misli i svakim novim iskustvom, navela je Sara Prenc Opačić.
Taj je njihov stil danas već prepoznat i međunarodno priznat, što dokazuje i ova Red Dot nagrada, koja se dodjeljuje već 65 godina za iznimna dizajnerska rješenja i kreativne dosege te inovativne koncepte. Timu kojeg čine Sara Prenc Opačić, Anselmo Tumpić i Anton Licul Grk nagrada će biti uručena na gala večeri 1. studenog u Konzerthausu u Berlinu kada će biti izloženi i nagrađeni radovi. Svi će se radovi potom naći u međunarodnom godišnjaku Brands & Communication Design 2019/2020, a oni nagrađeni s Best of the Best i na izložbi u berlinskom Muzeju komunikacija.
Svrha dijzajna
Njihov nagrađeni rad poseban je i zbog svog lokalnog karaktera, podržava lokalnog proizvođača, što će zasigurno pomoći i samome klijentu.
- U današnjem društvu jedina konstanta je da se sve mijenja. Kako bismo što bolje shvatili gledište klijenta, moramo učiti o najrazličitijim poljima poslovanja pa smo tako kod rada na ovom kvalitetnom lokalnom proizvodu dublje ušli u tematiku proizvodnje maslinovog ulja te analizirali povijest obiteljskog stabla klijenta, kaže Prenc Opačić.
Anselmo Tumpić dodaje kako, iako njihov tim prati razvoje u dizajnerskoj industriji, jednom kada počinju raditi na novom projektu, pokušavaju na to zaboraviti i "krenuti od nule".
- Mislimo da tako postoji već šansa da sagledamo projekt iz manje tipične perspektive te više eksperimentiramo i na kraju napravimo originalan proizvod. Glavni nam je cilj zadovoljiti želje i potrebe naručitelja, ali pritom nastojimo da niti jedan naš dizajn nije sam sebi svrhom jer, ako zadovoljava samo osnovnu potrebu i time ne pruža nikakvu dodatnu vrijednost krajnjem korisniku, njegov će životni vijek zasigurno biti kratak, pojasnio je Tumpić njihovu dinamiku rada.