Opasna dionica zaobilaznice kod Petrola (T. KOCIJANČIĆ)
Dio nove zaobilaznice, koji Porečani nazivaju "kod Petrola", spada u jednu od najopasnijih dionica u Poreču. Prometne nesreće vrlo su česte, ljeti gotovo pa svakodnevne, a nažalost, mnoge su završile s najgorim posljedicama. Problem je što se kod benzinske crpke Petrol, gdje postoji proširenje ceste, često vozači usude polukružno okrenuti, što dovodi do prometnih nezgoda. No, nisu samo domaći ti koji se usude na toj dionici kršiti prometne propise, nego to vrlo često čine i stranci, koji bi također trebali znati da se ne mogu nasred ceste zaustaviti i okrenuti preko pune crte. Da ne govorimo koliko se ondje brzo vozi a česta su i pretjecanja na zabranjenim mjestima, preko pune crte.
Vidjeli smo i turiste koji silaze s benzinske crpke te umjesto da nastave nekoliko stotina metara naprijed do kružnog toka u pravcu Tara i Novigrada, odakle se mogu propisno vratiti natrag - sijeku prometnicu te se guraju između postavljenih malih stupića i onda nepropisno okrenu i nastave u smjeru juga Poreča. Tamošnji niski i mekani stupići postavljeni su odavno, a mnogih više niti nema.
Više se puta spominjala ova tema na Gradskom vijeću, a tako je bilo i na zadnjoj sjednici kada je nezavisna vijećnica Dolores Ghersinich zatražila da se postave fizičke prepreke kod Petrola kako se vozači više ne bi mogli polukružno okrenuti.
- Na dionici kod Petrola svjedoci smo čestih prometnih nesreća, a razlog je polukružno okretanje nesavjesnih vozača nasred ceste. Može li Grad uopće nešto učiniti u suradnji s pravnom osobom koja je nadležna za tu prometnicu, odnosno da se postave prepreke da se nesreće više ne bi događale, postavila je pitanje Ghersinich.
Gradonačelnik Loris Peršurić rekao joj je kako je nedavno isto pitanje uputio državnoj firmi Hrvatske ceste, u čijem je vlasništvu ta prometnica.
- Slažem se sa svime što ste rekli, do nesreća dolazi zbog polukružnog okretanja. Grad nema ingerenciju, vlasnik su Hrvatske ceste i s njima smo u kontaktu, jer ne možemo sjediti skrštenih ruku. U suradnji s njima tražimo rješenje kako spriječiti polukružno okretanje. Treba biti fizička barijera, jer drugačije je gotovo nemoguće. No, postaviti je moraju Hrvatske ceste, odgovorio je gradonačelnik.
(T. KOCIJANČIĆ)