Novi vizualni identitet Istarske kreditne banke Umag d.d. nastao je kao rezultat stremljenja zahtjevima recentne komunikologije u poslovanju koja se u današnjoj tehnološki naprednoj eri ubrzano mijenja, rekao je jučer predsjednik uprave Banke Miro Dodić prilikom predstavljanja novog vizualnog rješenja - logotipa Banke.
Povjerenje za obavljanje ovog vrlo zahtjevnog zadatka, s obzirom da je postojeći logotip Banke datirao od 1956., godine, dakle samog osnutka Banke, ukazano je studiju Sonda iz Poreča.
O promišljanju novog vizualnog identiteta i konačnom dizajnu govorili su autori iz Sonde, Jelena Fiškuš i Sean Poropat.
"Kad nakon 62 godine vizualne prisutnosti u gomili brendova koji vas okružuju, a dnevno u našem vidnom polju zabilježimo i do 3.000 takvih simbola, odlučite napraviti makeover i promijeniti vizualni identitet Banke, treba razmisliti o nekoliko ključnih faktora, prvenstveno kakvu će reakciju to polučiti kod korisnika koji se srodio sa postojećim simbolom. Zato novi izgled ne bi smio biti radikalno izmijenjen već ostati na tragu staroga, u suvremenom grafičkom izričaju jer danas tako i naš um uz svaki "pametni uređaj" koji koristimo percipira sliku. Vrlo pojednostavljenu, jasnu, ali znakovitu. Vođen tom idejom, geografskim položajem Banke, težnjom da nadvlada svoj regionalni značaj i promijenjenom ulogom u današnjim svjetskim prilikama gdje banke nastoje postati partner klijentima u poslovanju i njihov savjetnik u raspolaganju financijama, osmislio sam intuitivnim i sugestibilnim jezikom jasan grafički element koji u sebi sublimira spomenute poruke i značaj, pojasnio je slikovito Poropat i nastavio opisivati novi vizualni identitet Banke.
Plavi krug predstavlja more kojim je Istra okružena, ali i zemaljsku kuglu na kojoj smo svi povezani tim morem, dok izvrnuti žuti trokut u krugu koji probija plavu opnu predstavlja mudro poslovanje i težnju banke za probojem na nova tržišta, objašnjavao je Poropat istaknuvši kako inspirativno na njegovu kreaciju djelovao poluotok Istre koji je u obliku trokuta, što je iznimno zahvalan geometrijski element u grafičkom oblikovanju.
Živimo u društvu koje se poprilično brzo mijenja, kako fizički tako i u poslovnom svijetu i bilo je nužno pomladiti naš postojeći logo ukoliko želimo biti ukorak s s promjenama koje vrijeme donosi, ali i našim klijentima. U novom je logu interaktivno sadržan naš uspješan rast, kontinuirano povećanje bruto dobiti, nova lepeza naših bankarskih proizvoda, ali i povijest jedne male Banke iz Istre koju smo zahvaljujući povjerenju svojih korisnika zajedno izgradili u jednu od vodećih Banka Hrvatske, izjavio je Dodić te u prilog širenju poslovanja spomenuo i skoro otvaranje nove poslovnice u Fažani, koncem ovog mjeseca.
(S. BOSNIĆ)