NITI 500 GOSTIJU

I ŠAMPION HRVATSKOG TURIZMA BORI SE S POSLJEDICAMA KORONE U gradu trenutno boravi tek četiri posto lanjskog broja turista, a ni najave za lipanj nisu jako obećavajuće. OČEKIVANJA? TREĆINA LANJSKOG PROMETA…

| Autor: Nina ORLOVIĆ RADIĆ
Prošlogodišnji broj gostiju ove će sezone biti nedostižan (Milivoj MIJOŠEK)

Prošlogodišnji broj gostiju ove će sezone biti nedostižan (Milivoj MIJOŠEK)


Ohrabruje činjenica da postoji veliki interes za ljetovanjem u Rovinju, kao i konstantni upiti gostiju o mogućnostima i uvjetima dolaska…

U odnosu na isti period prošle godine kada je u Rovinju boravilo 9.929 gostiju, ovih ih je dana u gradu 432, ili, bolje rečeno, tek četiri posto od lanjskog broja. Kako doznajemo, najveći je broj domaćih gostiju koji čine oko 35 posto, deset posto su susjedi Slovenci, a po brojnosti slijede Austrijanci, Nijemci…

- Od ovog vikenda očekujemo porast broja gostiju, međutim, ništa se značajnije neće dogoditi do sredine lipnja, odnosno do trenutka dok ostale zemlje ne ukinu restrikcije i promijene uvjete izlaska, odnosno ulaska u svoje matične zemlje, smatra direktorica Turističke zajednice grada Rovinja Odete Sapač.

Sapač procjenjuje da bi Rovinj u konačnici mogao ostvariti 35 posto lanjskog prometa što je, kako razmišljaju u rovinjskom TZ-u, i realno za očekivati s obzirom na (ne)prilike u kojima svi danas živimo. U Turističkoj zajednici blagi optimizam temelje na velikom interesu gostiju.

- Doslovno smo zatrpani upitima i pozivima gostiju koje zanima baš sve, od mogućnosti dolazaka, uvjeta boravka do vremenskih prilika. Upiti se uglavnom odnose na srpanj i kolovoz. Na sve se upite promptno odgovara, a najnoviji podaci se ažuriraju i objavljuju na našoj internetskoj stranici, kaže Sapač koja procjenjuje da bi Rovinj ove godine mogao realizirati oko 1,5 milijun noćenja.

Zanimala nas je i trenutna situacija u Maistri, najvećoj hotelijerskoj-turističkoj kući Rovinja.

- Ono što u ovom trenutku možemo reći jest da organiziramo poslovanje primjereno novonastalim okolnostima, odnosno dinamika otvaranja preostalog dijela našeg portfelja ovisit će o potražnji. U ovom trenutku bilježimo upite i rezervacije gostiju za drugu polovicu godine, i to najviše s nama najbližih tržišta, kaže Vanja Mohorović, Maistrina stručna suradnica za odnose s javnošću.

- Koristimo ovo vrijeme za unapređenje usluge i ponude koja će biti atraktivna gostima u nadolazećem razdoblju te su naše marketinške i prodajne aktivnosti usmjerene na otvaranje novih kanala prodaje te zahvaćanje i nekih drugih tržišnih segmenata. Svakodnevno provodimo treninge i edukacije zaposlenika hotela gdje ih upoznajemo s protokolima čišćenja i održavanja higijene. Postrožili smo već ionako visoke standarde rukovanja hranom te povećali učestalost čišćenja i dezinfekcije, osobito javnih prostora s naglaskom na površine koje se često dodiruju, kazala je Mohorović.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter