U organizaciji Turističke zajednice Grada Novigrada, a uz potporu Aminess hotela i kampova, u Novigradu su održane radionice i fokus grupe za predstavnike zainteresiranih turističkih dionika, s ciljem promišljanja i unapređenja turističke ponude destinacije. Ukupno 60-ak predstavnika ugostitelja, pružatelja smještaja te organizatora kulturnih, zabavnih i sportskih događanja, na odvojenim fokus grupama imalo je priliku iznijeti glavne izazove i potrebe o budućem promišljanju razvoja odredišta i unaprjeđenja ponude.
Kreiranje i upravljanje razvojem turizma
Razmatrani su različiti aspekti ponude, poput turističke infrastrukture, ponude zabavnih i kulturnih sadržaja, promocije i brendiranja, a sve s ciljem da se u idućem razdoblju unaprijedi percepcija Novigrada kao prepoznatljive boutique destinacije, usmjerene na ponudu gourmet i sportsko-rekreativnih sadržaja.
- Novigrad zadnjih nekoliko godina bilježi vrlo zapažen rast turističkog prometa, koji se gotovo udvostručio. Porast prometa najveći je u mjesecima pred i posezone. Isto tako, proteklih godina zamjetna su velika ulaganja Grada u javnu turističku infrastrukturu kao i značajne investicije privatnog sektora, što je zajedno rezultiralo vidljivim podizanjem kvalitete ugostiteljske ponude, smještajnih objekata i drugih segemenata turističke ponude destinacije. Navedeno, naša Turistička zajednica nastoji primjereno valorizirati, kroz svoje promotivne i druge aktivnosti, kako bi Novigrad prikazali u novom svjetlu još kvalitetnije i sadržajnije sveukupne turističke ponude, izjavila je direktorica TZ-a Novigrada Vesna Ferenac dodavši kako je sve to dovelo do promišljanja o potrebi zajedničkog definiranja turističke ponude Novigrada i potrebi da nosioci te ponude budu uključeni u sam proces, na način da svi zajedno budu kreatori i upravljaju razvojem turizma.
Ankete gostiju do kvalitetnije ponude
Netom održane radionice stoga su, između ostaloga, poslužile i kao analiza postojećih sadržaja i ponude na području Novigrada uz osvrt na dosadašnje aktivnosti i konkretne prijedloge za poboljšanjima. U okviru radionica provedeno je (anonimno) ispitivanje stavova turističkih dionika, kako bi se čulo, a potom nastojalo i uvažiti njihovo mišljenje. Jedan od ciljeva održanih radionica bila je i izrada akcijskog plana te mjera za unapređivanje turističke ponude. Osim ovih radionica, izvršit će se i istraživanje/anketiranje gostiju o njihovom zadovoljstvu ponudom destinacije, obaviti analiza statististička analiza strukture turista, potrošačkih navika i tomu slično.
- Krajnji cilj je podizanje vidljivosti i kvalitete turističke ponude Novigrada, zaključila je Ferenac. (S. BOSNIĆ)