(Foto Zdravi grad Poreč)
Osmaši OŠ Poreč zabavili su se i pokazali iznimno znanje u pub kvizu koji se pod nazivom "Ovisni o znanju" odigrao prošlog tjedna.
Kao i svake godine OŠ Poreč kroz brojne aktivnosti obilježava Mjesec borbe protiv ovisnosti, a ove godine to su učinili na malo drugačiji, kreativniji način - igranjem tematskog pub kviza. Pub kviz je osmislila i vodila učiteljica biologije Kristina Kostadinović, a igrali su učenici iz tri osma razreda.
Učenici su se samostalno organizirali u ekipe od tri do pet učenika, a posebno vrijedno bilo je to što su učestvovali svi osmaši.
Kviz je bio koncipiran na sljedeći način: 4 kategorije, područja znanja (općenito o ovisnostima, alkohol i cigarete, droge, ovisnosti modernog doba). Svaka kategorija je sadržavala po 10 pitanja (navedi, zaokruži, prepoznaj pjesmu/sliku/film). U kvizu je sudjelovalo ukupno 12 ekipa. Sve ekipe su igrale do zadnjeg trena, bez predaje, pošteno, timski, predano i zainteresirano Rezultati na kraju četvrte kategorije su bili vrlo napeti i učenici su do samog kraja bili u neizvjesnosti.
Pobjedu je odnijela ekipa Invictus_cepa, s velikih 32,5 boda od ukupnih 40. Drugo mjesto dijelile su ekipe Susumeljak i Žbuka za fasadu s 31.5 bodom, a treće mjesto je pripalo ekipi imena Puževi koji su osvojili 31 bod. Nagrade za prva tri mjesta te utješnu nagradu za predzadnje mjesto (ekipa Frule i ekipa Zuma) osigurao je Zdravi grad Poreč.
Učenici osmaši pokazali su se kao veliki kvizaši, u dvosatnom natjecanju pokazali su iznimno znanje, zanimanje i trud u području prevencije ovisnosti.
Nakon što su se natjecateljske strasti stišale učenici su se pohvalno izjasnili o ovakvom načinu učenja i druženja. Učenici iz 8.b izjavili su da im je bilo veoma zabavno i da je kviz bio jednostavan jer je tematika bila vezana uz područje o kojem već puno znaju. "Najzanimljiviji su nam bila pitanja vezana uz pjesme i naziv filma. Htjeli bismo češće imati pub kvizove, mogu biti i iz drugih područja", naglasila je Maša iz 8.b.
I učenici iz 8.a složili su se da je kviz bio: "zabavan, ali da su neke skupine zadataka bile teže nego što su očekivali pa su se morali dodatno potrudili, a neke zadatke čak i pogađati". Matej iz 8.c naglasio je da je bilo: "Prezanimljivo! Naučili smo nešto novo, npr. da ne smijemo puno igrati videoigre".