Koncert u Opatiji
Romantika iz ljubavnih balada i živi ritmovi “okupali” su u subotu navečer prostor male scene Ljetne pozornice u Opatiji na kojoj su nastupili Mia Dimšić i Marko Tolja. Mia i Marko, inače dobitnici pregršt glazbenih nagrada, romantičnim duetom “Sva blaga ovog svijeta” osvojili su Splitski festival, a zatim je kao kruna te njihove glazbene priče stigao i prošlogodišnji Porin za najbolju vokalnu suradnju.
Plodove toga rada i suradnje pokazali su i opatijskoj publici koja je uživala u njihovim vokalnim sposobnostima, Markovom povratku u vrijeme zlatnog doba glamura i Mijinoj vedrini. Glazbeno putovanje započela je Mija prigodnom pjesmom “Sretan put”, a nastavio ga je Marko Tolja za kojeg je Mija navela da joj je oduvijek glazbeni uzor, a sada i veliki prijatelj.
Nažalost, ovaj opatijski koncert ostati će upamćen zbog nekoliko organizatorskih propusta. Koncert u organizaciji zagrebačke tvrtke Cepelin media d.o.o. razočarao je one posjetitelje koji su na blagajnu u večeri koncerta došli kupiti neparan broj ulaznica, piše Novi list.
Naime, takvo što nije bilo moguće jer su se isključivo prodavali paketi koji su uključivali dvije ulaznice, i to po cijeni od 200 kuna za paket, plus 10 kuna naknade za obradu narudžbe (što je bilo ispisano i na blagajni Ljetne pozornice).
- Na koncert sam došla s obitelji, nas petero, a morala sam kupiti kartu za šest osoba. Smatram da ovo nikako nije zakonski dozvoljeno i tražiti ću pravdu, raspitat ću se što kaže zakon o zaštiti potrošača, rekla je nezadovoljna posjetiteljica koncerta koji je kasnio gotovo pola sata, a kao razlog kašnjenja navedeno je premještanje koncerta s velike na malu binu Ljetne pozornice.
Sve to prouzročilo je i kasnije otvaranje vrata Ljetne pozornice pred kojima su ljudi zbijeni i u velikom broju iščekivali ulazak.
Organizatori koncerta iz Cepelin medije na pitanje zbog čega se ulaznice isključivo prodaju u paketima, odnosno zašto se ne može kupiti samo jedna ulaznica, kažu kako je razlog financijska isplativost i poštivanje epidemioloških mjera.
Objasnila nam je to Lidija Samardžija iz tvrtke Cepelin media, iako je dio publike na ovu situaciju negodovao. Samaradžija smatra da bi s obzirom na okolnosti, pandemiju koronavirusa i činjenicu da godinu i pol dana nisu radili, u ovom trenutku trebalo imati više razumijevanja za ovu industriju.