ZAGREB

Park prirode Lonjsko polje s 50 posto više posjetitelja

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Park prirode Lonjsko polje ove godine je obišlo oko 50 posto više posjetitelja nego prošle godine, što je rezultat jačih komunikacijskih aktivnosti, ali i veće okrenutosti ljudi prema prirodi i boravku na otvorenom, ističe ravnateljica Javne ustanove Park prirode Lonjsko polje Marija Kušmiš.

"Prilagodili smo se brzo i sustavno novim okolnostima i ljudi su to prepoznali, a iako smo Park ove godine otvorili dva mjeseca kasnije nego inače, tek u svibnju, došlo nam je dvostruko više individualnih posjetitelja nego lani, odnosno njih oko 5300", navodi Kušmiš u utorak u priopćenju.

Uveden je, kako kaže, novi način upravljanja posjećenošću Parka, te su se nakon otkazanih organiziranih dolazaka vrtićkih i školskih te grupa umirovljenika, presumjerili na komunikaciju prema obiteljima s djecom i zaljubljenicima u prirodu i svima onima koji vole aktivan život i prirodu.

"Cijelo vrijeme svi zaposleni i posjetitelji poštuju mjere i preporuke epidemiologa, a zahvaljujući lijepom vremenu u ovim jesenskim danima vjerujemo da će broj posjetitelja dodatno rasti, posebice u 'Tjednu odmora vrijednom', kada smo i cijene ulaznica snizili 50 posto", poručuje Kušmiš.

Iznosi i da su pojačali turističku ponudu te sada upravljaju i brodom Juran i Sofija, koji plovi Kupom u Sisku, a na Strugu su dostupni i čamci na solarni pogon i kanui, a dostupni su i vodiči za stručno vođenje.

Od prirodnih atrakcija izdvaja pogled na suživot ljudi i Lonjskog polja u selu Krapje, potom promatranje ptica u ornitološkom rezervatu Krapje Đol, te tradicionalno pašarenje stoke u Repušničkom polju.

"Turizam u Lonjskom polju treba biti održiv i u skladu s time smo napravili pomak u promociji putem društvenih mreža, što obuhvaća pružanje informacija i edukaciju. Kada nam posjetitelji dođu tada te priče uživo još nadograđujemo, želeći da i mi i oni nauče nešto novo i da o svojem iskustvu pričaju drugima. Time gradimo zajednicu i uključujemo posjetitelje u stvaranje sadržaja, doživljaja i komunikacije", naglasila je Helena Radić Bosanac.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter