eskaliranje problema

NAKON UČESTALIH ŽALBI PACIJENATA Ministarstvo zdravstva od obiteljskih liječnika traži da budu dostupni pacijentima

| Autor: Danijela BAŠIĆ-PALKOVIĆ
(N. Todorić)

(N. Todorić)


Mnogi pacijenti pozitivni na COVID-19 žale se na nedostupnost liječnika obiteljske medicine. O tome je izvještavao i Glas Istre prenoseći iskustva pacijenata koji ne mogu do obiteljskog liječnika, iako imaju sve simptome zaraze.

Da je problem eskalirao, svjedoči i reakcija Ministarstva zdravstva i HZZO-a koji traže žurno uključenje "primaraca" u redovito ispunjenje obveza.

- Ključnu ulogu u komunikaciji s korona pozitivnim pacijentima, uz epidemiologe, imaju upravo liječnici obiteljske medicine koji trebaju kontaktirati svoje pacijente, uputiti ih u daljnje postupanje i obavještavanje njihovih kontakata kako bi se smanjila mogućnost daljnjeg širenja zaraze, navode iz Ministarstva zdravstva.

Budući da se i njima obraća sve više pacijenata s pozitivnim rezultatima testiranja s primjedbama da ne mogu stupiti u kontakt s liječnicima obiteljske medicine, ministarstvo od svih liječnika obiteljske medicine koji imaju ugovore s HZZO-om traži da u skladu sa svojim ugovornim obvezama, ali i osjećajem odgovornosti u trenutnim okolnostima epidemije, u potpunosti obavljaju povjerene im zadaće. Od njih traže da žurno ostvare kontakte sa svojim pacijentima, da ih upućuju u sva daljnja postupanja vezano uz postavljanje dijagnoze COVID-19, kao i obavješćivanje osoba koje su ostvarile kontakte sa zaraženim pacijentima.

U Ministarstvu napominju da najveći dio sustava javnog zdravstva predano radi na zbrinjavanju pacijenata oboljelih od virusa te je stoga iznimno važno da i svi drugi u sustavu dosljedno ispunjavaju svoje ugovorne obveze. 

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter