ZAGREB

Agencija za elektroničke medije okupila radijske spotove za borbu protiv epidemije

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Agencija za elektroničke medije (AEM) u utorak je priopćila da je na jednom mjestu okupila radijske spotove s važnim porukama i savjetima za ponašanje u vrijeme epidemije koronavirsua, a koje lokalni i regionalni nakladnici radija i televizije mogu preuzeti s njihove mrežne stranice.

U AEM-u ističu kako za vrijeme globalne pandemije koronavirusa i velike prijetnje za javno zdravstvo uloga i društvena odgovornost medija dolazi do još većeg izražaja. Dodaju i kako profesionalno, odgovorno, točno, utemeljeno, pouzdano i pravodobno informiranja možda nikada nije imalo takvu važnost kao danas.

Također, iznimnu važnost ima i poticanje odgovornog ponašanja i međusobnog povezivanja, te stalna komunikacija s građanima i emitiranje ključnih poruka Stožera civilne zaštite o mjerama koje građani trebaju poduzeti da bi zaštitili sebe i druge te doprinijeli efikasnijoj zaštiti i u konačnici zaustavljanju širenja epidemije koronavirusa, izvijestili su iz AEM-a.

"Razumijevajući da je trenutno i sama produkcija programa otežana Agencija za elektroničke medije na jedno je mjesto okupila radijske spotove s važnim porukama i savjetima za ponašanje u vrijeme epidemije, a koje lokalni i regionalni nakladnici radija i televizije mogu preuzeti s poveznica navedenih u ovom dokumentu. U ovo krizno vrijeme važno je stalno ponavljati ključne poruke i upozoravati da smo svi odgovorni za uspješnu borbu protiv širenja epidemije koronavirusa", ističu u AEM-u.

Dodaju i kako se i iznimno zahvaljuju Yammat fm-u i All market mediji koji su ustupili ili posebno za ovu prigodu producirali namjenske spotove i stavili ih na raspolaganje i korištenje svim lokalnim i regionalnim nakladnicima. Najavili su i kako će uskoro za lokalne televizije omogućiti preuzimanje spotova koje pripremaju RTL, HRT i Nova TV.

"Pozivamo nakladnike radija da uvrste ove spotove u svoj program, te da ih emitiraju shodno nahođenju i programskoj shemi ili da produciraju svoje s istim ključnim porukama", zaključuju u AEM-u.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter