slabosti školskog sustava

Preko tisuću djece ni danas se ne vraća na nastavu. Roditelji problematičnog dječaka odbijaju suradnju

| Autor: Novi list
(Snimio Matija Habljak / Pixsell)

(Snimio Matija Habljak / Pixsell)


Preko tisuću djece iz zagrebačke osnovne škole koja je već tjednima u središtu zanimanja javnosti zbog slučaja problematičnog učenika, niti danas se neće vratiti na nastavu.

Sve je dodatno eskaliralo u ponedjeljak kad se 10-godišnji učenik vratio u školu, a druga ga djeca napustila, nakon čega je i ravnatelj škole podnio ostavku. Danas bi trebao biti održan sastanak Učiteljskog vijeća s predstavnicima Ministarstva. Roditelji i dalje tvrde da je prekršen dogovor.

RTL je objavio kako se Ministarstvo obrazovanja još u svibnju obratilo socijalnim službama vezano za slučaj problematičnog dječaka. U dopisu se navodi kako s roditeljima dječaka ne mogu ostvariti suradnju i traže da mu se dodijeli privremeni skrbnik za obrazovanje.

Odvjetnik grupe roditelja Klaudio Čurin sinoć je u emisiji Otvoreno HTV-apotvrdio da se učenici ni danas neće vratiti na nastavu.

“Za naredne dane zakazani su novi sastanci s predstavnicima ministarstva na kojima očekujemo da će se barem pokušati naći rješenje, s obzirom na aktualnu situaciju u kojoj je povjerenje roditelja narušeno zbog nespretnih izjava u javnosti, neke stvari koje su dogovorene na sastanku su uopće iznošene sa sastanka, a mi smo javno danas rekli da one ne stoje onako kako su izrečene, kazao je Čurin, navodeći kako povratak dječaka u školu nije bio u skladu s dogovorom sa sastanka.

Momir Karin, ravnatelj Uprave za potporu i unaprjeđenje sustava odgoja i obrazovanja Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih, kazao je kako je ministarstvo odradilo sve što je trebalo.

“Sve što je bilo u nadležnosti ministarstva – to je odrađeno, a to je da se prema rješenju koje učenik ima osigura nastavni proces koji će biti primjeren i siguran za sve učenike. To je ono na što se ministarstvo obvezalo i napravilo sve korake, sve ono što smo i obećali, rekao je Karin.

Kaže da mu je žao što je došlo do ostavke ravnatelja s kojim je dobro surađivao, te ga je zamolio da razmisli o ostavci i vrati se. Rješenje koje bi svi morali poštivati je, nastavlja, to da učenik ide u redovni razredni odjel, redoviti program i individualizirani pristup.

“To je ono rješenje koje je sada važeće i svi smo ga dužni poštivati dok ne dođe do njegove promjene, ako dođe do promjene. Ali je problem u dokumentaciji koja treba biti prikupljena da bi moglo doći do promjene. Da je bilo više suradnje od strane roditelja, puno bismo lakše svi mi zajedno našli rješenje. Apeliram na sve roditelje da više surađuju sa svima nama, da možemo naći rješenje. Nije rješenje ovo sada da učenici nisu u školi, kazao je.

Tvrdi da je ministarstvo “osiguralo sve da djeca budu sigurna u nastavnom procesu”.

“To možemo garantirati i to i ja osobno garantiram da roditelji biti mirni, da neće doći do fizičkog kontakta, da neće doći do nekih eskalacija, eventualno do nekog verbalnog ispada uvijek može doći, ali zato su tu stručne službe, pomoćnik u nastavi i socijalni pedagog koji bi u tom trenutku reagirali”, kazao je Karin.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter