(Hina/EPA)
Pet slavonskih županija i njihove turističke zajednice pokrenule su web platformu "Slavonia. Travel" usmjerenu domaćem tržištu, pozivajući turiste porukama - "Osjeti. Okusi. Upoznaj", istaknuto je u petak na predstavljanju te platforme.
Platforma uključuje komunikacijsku strategiju, promociju na društvenim mrežama i novu web stranicu, a cilj je na jednom mjestu naći sve informacije o regiji Slavonije, Baranje i Srijema odnosno svih pet županija koje su u to uključene.
Virovitičko-podravska, Požeško-slavonska, Brodsko-posavska, Osječko-baranjska i Vukovarsko-srijemska županija mogu ponuditi široku paletu doživljaja i odmore raznih vrsta, uz ostalo bogatu eno-gastro ponudu, dva parka prirode, brojne rijeke, jezera i šume, dvorce, kurije, utvrde, muzeje, gostoljubivost i opuštenost.
"Slavonija je pravi izbor za sve koji moraju brinuti o budžetu za putovanje i u ovim vremenima kada se još pazi na fizičku distancu, a ipak želi uživati u slobodi putovanja", naglasila je Rujana Bušić Srpak, koordinatorica klastera Slavonija i direktorica Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske županije.
Poručila je da nova platforma pruža i ključne informacije o jedinstvenosti te regije kao destinacije, a klaster već nekoliko godina provodi promotivne aktivnosti, sada i s digitalno-komunikacijskom platformom.
Šansu za turistički razvoj, ali i promet u situaciji koronavirusa slavonske županije vide u novim trendovima turističke potražnje oslonjenih na zeleno, očuvano, neotkriveno, iskreno, autohtono i slično, a sada su dodatno važna i odredišta bez gužvi, čime je upravo Slavonija sa svojim prostranstvima u trendu, istaknula je Snježana Boranić Živoder s Instituta za turizam.