(Hina/EPA)
Njemački proizvođač sportske opreme Adidas izvijestio je u srijedu o snažnom padu prodaje u Kini od početka izbijanja epidemije koronavirusa krajem siječnja zbog zatvaranja velikog broja trgovina.
"Od početka kineske nove godine 25. siječnja naša poslovna aktivnost u 'velikoj Kini' smanjena je oko 85 posto u usporedbi s istim razdobljem godine ranije", objavila je bavarska kompanija.
Ističu da su bili prisiljeni zatvoriti "značajan" broj trgovina od ukupno 500 vlastitih i 11.500 franšiznih trgovina u Kini dok se u preostalima znatno manje kupovalo.
Regija "velika Kina" obuhvaća Tajvan i Hong Kong i godinama je bila najbrže rastuće područje u svijetu za prodaju proizvoda velikog njemačkog brenda.
Azijsko-pacifička regija u cjelini u prvih je devet mjeseci 2019.godine u ukupnim prihodima od 6,4 milijarde eura sudjelovala sa čak 30-tak posto.
Unatoč širenju novog koronavirusa u više zemalja u regiji, iz Adidasa poručuju kako zasad nisu zabilježili neke veće posljedice po poslovanje izvan "velike Kine".
Pritom napominju kako još ne mogu predvidjeti razmjere utjecaja epidemije koronavirusa na godišnje rezultate poslovanja.
Adidasovi direktori ažurirat će podatke do 11. ožujka kada bi trebali biti objavljeni cjelokupni poslovni rezultati za 2019. godinu, dodaje se u priopćenju.