LONDON

Nike internetskom prodajom sačuvao dobre rezultate u Kini

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Američki proizvođač sportske odjeće Nike izvijestio je o 30-postotnom skoku prodaje putem Interneta u Kini nakon zatvaranja fizičkih trgovina zbog zaraze koronavirusom.

Američka tvrtka zatvorila je većinu trgovina u svijetu a u utorak je objavila da je u Kini ponovo otvorila 80 posto prodajnih mjesta.

"Očekujemo da će sljedećih nekoliko tjedana biti vrlo izazovno razdoblje", rekao je izvršni direktor Nikea John Donahoe, komentirajući stanje u SAD-u i Europi.

Nada se da mogu upotrijebiti lekcije naučene u Kini kako bi se uspješno nosili s mjerama izolacije na zapadnim tržištima.

"Potrošači su se vratili u trgovina. Često s maskama ali vratili su se", komentirao Donahoe stanje u Nikeovim prodajnim mjestima u Kini.

U tromjesečnom razdoblju zaključno s veljačom Nikeovi su prihodi u Kini pali pet posto, na 1,5 milijardi dolara, prenosi BBC. Bio je to prvi pad u Kini za američku kompaniju u posljednjih gotovo šest godina.

Prodaja putem Interneta poskočila je pak 36 posto i u Nikeu se nadaju da će im taj trend pomoći u ublažiti pad prihoda zbog zatvaranja fizičkih trgovina.

"Izvanredan rast" zabilježili su i u segmentu aplikacija za osobni trening u Kini, osmišljenima za vježbanje kod kuće. Aktivnost korisnika porasla je 80 posto budući da su mnogi Kinezi u to vrijeme ostali kod kuće.

Proizvođač sportske odjeće priopćio je i da će nastaviti s lansiranjem novih proizvoda posvećenih Olimpijskim igrama „kada dođe bolje vrijeme“. Nike promovira održivu obuću izrađenu od materijala koji se mogu reciklirati.

Međunarodni olimpijski odbor objavio je u utorak da će odgoditi Olimpijske i Paraolimpijske igre u Tokiju do sljedeće godine zbog pandemije koronavirusa.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter