(Hina/EPA)
Pekinška tehnološka kompanija ByteDance, vlasnica aplikacije TikTok, ostvarila je oko 40 milijardi juana (5,64 milijarde dolara) prihoda u prvom tromjesečju, što je 130 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, čemu je ključno pridonio ostanak ljudi kod kuće za vrijeme koronakrize.
Ciljani prihodi ByteDancea za 2020. godinu postavljeni su na oko 200 milijardi juana. ByteDance želi doseći polovinu prihoda konkurentske tvrtke Tencent Holdings, rekli su upućeni izvori.
Tencent, vodeća kineska tvrtka za društvene medije i video igre, izvijestila je o prihodima od gotovo 377 milijardi juana u 2019. godini.
Aplikacije tvrtke ByteDance ostvarile su velik porast uporabe na vrhuncu pandemije Covida-19, jer su se zbog mjera ograničavanja ljudi ostajali kod kuće te su ih pojačano koristili.
Najveći dio ByteDenceovih prihoda uglavnom je od oglašavanja na njenim aplikacijama u Kini, uključujući aplikaciju za prikupljanje vijesti Jinri Toutiao, kao i domaću verziju TikTok-a, rekli su izvori.
Prije ByteDancea, kineskim su tržištem oglašavanja dominirali Alibaba, tražilica Baidu te Tencent.
ByteDance je nedavno procijenjen na 95 od 140 milijardi dolara na tržištu privatnog sekundarnog trgovanja, rekla su dva izvora.
Tvrtka pokušava razviti i monetizirati TikTok te je prošlog mjeseca imenovala bivšeg glavnog izvršnog direktora prijenosa videozapisa u kompaniji Walt Disney, Kevina Mayera, kao novog izvršnog direktora TikToka.