(Snimila Emica Elveđi/Pixsell)
Anketa magazina Ja Trgovac pokazala je relativno najveći udio građana koji će za nabavku uskrsnih namirnica potrošiti od 80 do 130 eura.
Najveći dio građana u anketi koju su u ožujku na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Hrvatske starijih od 16 godina proveli Ja Trgovac i agencija Hendal, reklo je da će za nabavku uskrsnih namirnica potrošiti od 80 do 130 eura, a po 16 posto građana planira izdvojiti između 50 i 70 te 40 i 50 eura.
Udio građana koji planira potrošiti više od 130 eura je s pet posto iz prijašnjih godina, udvostručen na deset posto.
Četiri od pet hrvatskih građana planira zgotoviti tradicionalni uskrsni doručak ili ručak i tu nema posebnih promjena u odnosu na prethodna istraživanja.
Anketa pokazuje da će hipermarketi i veliki trgovački lanci i ove godine biti mjesto opskrbe uskrsnim namirnicama za dvije trećine građana koji će pripremati tradicionalna uskrsna jela.
Stabilan je i broj građana koji će se opskrbiti iz domaće, vlastite proizvodnje - 18 posto, dok će osam posto kupovati u malim prodavaonicama.
Nastavlja se trend pada udjela kupnje na tržnicama na kojima je prije dvije godine kupovalo 12 posto građana, lani osam, a ove godine takav plan ima šest posto građana.
Da će paziti koliko troše za Uskrs kaže tri od pet građana, a preostali kažu da neće štedjeti.