Sajam u new Yorku

Američki turisti snažno doprinose razvoju cjelogodišnjeg turizma naše zemlje

| Autor: Glas Istre
(HTZ)

(HTZ)


Hrvatska turistička zajednica predstavlja ukupnu hrvatsku turističku ponudu na sajmu "New York Travel & Adventure Show", koji se održava 25. i 26. siječnja. Posebnost ovogodišnjeg nastupa, odnosno predstavljanja hrvatskog turizma na američkom tržištu jest status Hrvatske kao Zemlje partnera, a hrvatski paviljon osvojio je i posebno priznanje najboljeg paviljona na sajmu.
 
Na sajmu je, uz Leilu Krešić-Jurić, direktoricu Predstavništva HTZ-a u New Yorku, prisutna hrvatska turistička delegacija predvođena ministrom turizma i sporta Tončijem Glavinom i direktorom Hrvatske turističke zajednice Kristjanom Staničićem.

(HTZ)(HTZ)

 
"Sa zadovoljstvom mogu reći da je prema izvješću Luxe Report američkog Virtuosa, jednog od vodećih svjetskih operatera za luksuzna putovanja, Hrvatska uvrštena među pet najboljih svjetskih destinacija za 2025. godinu. Time se dodatno potvrđuje međunarodno priznanje i atraktivnost Hrvatske na globalnom turističkom tržištu, a upravo kroz cjelovitu reformu turizma, koju provodimo, želimo osigurati još bolje rezultate, jačajući poziciju Hrvatske kao destinacije koja nudi kvalitetu, raznolikost i jedinstvena iskustva. Upravo to su, uz sigurnost koju naša zemlja nudi, i najvažnije stvari  koje Amerikanci traže kod putovanja i zbog toga nam je izuzetno drago da i ovdje u New Yorku, gdje smo zemlja partner, imamo priliku Hrvatsku promovirati kao destinaciju koja sve to pruža. Kroz sva ulaganja koja smo osigurali u proteklom razdoblju, cilj nam je osigurati da Hrvatska ostane sinonim za kvalitetu, autentičnost i održivost, čime će privlačiti turiste, pa tako i ove s američkog tržišta, tijekom cijele godine", rekao je ministar turizma i sporta Tonči Glavina.
 
U okviru sajma, tijekom oba dana održan je poseban program u sklopu hrvatskog izložbenog prostora. Na subotnjoj press konferenciji "Unveiling Croatia's 2025 Travel Initiatives, Tourism Strategies, and Exciting Developments for the Year Ahead" predstavnici medija upoznali su se s glavnim ciljevima i trendovima hrvatskog turizma za ovu godinu, među kojima su posebno istaknuti briga o održivosti i kreiranje jedinstvenih doživljaja u razdobljima izvan špice sezone te u kontinentalnim dijelovima naše zemlje.

(HTZ)(HTZ)

 
"Popularnost Hrvatske kao turističke destinacije u SAD-u, našem najvažnijem dalekom tržištu, kontinuirano raste, osobito zahvaljujući širokoj lepezi turističkih proizvoda i visokoj kvaliteti usluga i zato mi je iznimno drago što se upravo u New Yorku ove godine imamo priliku predstaviti kao Zemlja partner. Amerikanci iznimno cijene našu zemlju zbog osjećaja sigurnosti i jedinstvenih doživljaja, a budući da ju nerijetko posjećuju izvan glavne sezone, uvelike utječu i na razvoj cjelogodišnjeg hrvatskog turizma. Naš je zadatak odgovoriti na zahtjeve suvremenih turista i to kroz pojačanu promociju manje poznatih i nerazvikanih mjesta kakva naši daleki gosti preferiraju. Čvrsto vjerujem da ćemo u tome i uspjeti te da ćemo i u budućnosti biti nezaobilazna destinacija američkih gostiju prilikom njihovih posjeta Europi", komentirao je direktor Staničić.
 
Poseban program dodatno je obogatila prezentacija Hrvatske kao Zemlje partnera na glavnoj pozornici Destination Theatre. Također, hrvatska delegacija tijekom sajma susrela se s brojnim strateškim partnerima i predstavnicima turističkih subjekata kao što je američki Sky Vacations. Riječ je o renomiranom turoperatoru koji promovira hrvatske manje poznate destinacije kao idealna mjesta za odmor izvan glavnih ljetnih mjeseci. Sastanak je održan i sa organizatorom Spartan traila koji će se i ove godine održati u Hrvatskoj.
 
"Krovnim partnerstvom na najvećem američkom turističkom sajmu, Hrvatska je i ove godine potvrdila status jedne od najpoželjnijih destinacija američkih gostiju. Posebno vesele brojni sastanci američkih agenata s našim izlagačima, iz čega je za zaključiti kako više nije upitno jesu li Amerikanci čuli za Hrvatsku, već što sve znaju o našoj zemlji i kada nas ponovo planiraju posjetiti", zaključila je Krešić-Jurić.

(HTZ)(HTZ)

 
Osim HTZ-a kao glavnog izlagača, u sklopu hrvatskog štanda, svoju ponudu predstavlja i 20 hrvatskih suizlagača. Sajam su obišli i Pjer Šimunović, hrvatski Vlp. u SAD-u, Ivan Šimonović, stalni predstavnik RH pri UN-u te Nikica Kopačević, generalni konzul RH u New Yorku.
 
Važnost nastupa na sajmu u SAD-u dodatno potvrđuju i turistički rezultati koje naša zemlja ostvaruje na američkom tržištu, s kojega je lani ostvareno više od 776 tisuća dolazaka i 2,2 milijuna noćenja, što je u odnosu na 2023. godinu predstavlja rast od 9% u dolascima i 8% u noćenjima. Pritom su američki gosti najviše noćenja ostvarili u Splitsko-dalmatinskoj županiji, Dubrovačko-neretvanskoj županiji te u Istri, a gledano prema destinacijama u Dubrovniku, Splitu, Zagrebu, Hvaru i Rovinju. U ovoj se godini očekuje nastavak pozitivnih trendova s američkog tržišta, kao i rast turističkog prometa u pred i posezoni.

(HTZ)(HTZ)

 
Osim sudjelovanja na sajmu, ministar Tonči Glavina u New Yorku sastat će se s predstavnicima Ekonomskog i socijalnog vijeća UN-a na kojem će se raspravljati o doprinosu Hrvatske UN-ovim ciljevima održivog razvoja te održati sastanak s Navidom Hanifijem, pomoćnikom glavnog tajnika za gospodarski razvoj pri Ujedinjenim narodima s kojim će razgovarati o reformi održivog turizma. Ministar Glavina susrest će se i s predstavnicima Udruge hrvatsko-američkih profesionalaca – ACAP, kao i s hrvatskom zajednicom u hrvatskoj župi sv. Ćirila i Metoda i sv. Rafaela u New Yorku.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter