"P(o)sjeti me"

"P(o)sjeti me"HTZ novom kampanjom potiče domaće turiste na otkrivanje manje poznatih hrvatskih mjesta

| Autor: Hina
(Foto HTZ)

(Foto HTZ)


Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je promotivnu kampanju za domaće tržište "P(o)sjeti me" kojom do kraja studenoga ove godine želi potaknuti domaće putnike na otkrivanje i istraživanje skrivenih i manje poznatih mjesta i lokacija u Hrvatskoj, izvijestili su iz HTZ-a.

U središtu kampanje su emocije i zvukovi, svakodnevni život, tradicija, boje i slično, specifični za pojedine destinacije koje se promoviraju putem šest jednominutnih videa snimljenih na Dugom otoku, u Šibeniku i šibenskom zaleđu, Slavoniji i Baranji, Zagorju, Međimurju i Gorskom kotaru.

"Želja nam je motivirati domaće turiste da posjete fantastične lokacije naše zemlje koje zaslužuju više pažnje jer skrivaju zanimljive običaje, povijesne trenutke i inspirativne ljude, ali i pružaju i jedinstvenu emociju koju posjetitelji mogu doživjeti prilikom boravka. Domaći turisti značajno doprinose ukupnom turističkom prometu i rado putuju cijele godine, posebice na kraća vikend putovanja", poručio je uz kampanju direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Važnost domaćeg tržišta za hrvatski turizam potvrđuju i podaci da je u prvih devet mjeseci ove godine bilo na drugom mjestu po ostvarenom prometu, iza prve Njemačke, a kao rezultat registriranih 2,4 milijuna domaćih turista i njihovih 12,1 milijun noćenja. Time su u odnosu na  isto razdoblje prošle godine i u plusu od 6 i 1 posto.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter