ZAGREB

Za izradu krovnog komunikacijskog koncepta hrvatskog turizma 27 prijava

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Za izradu novog krovnog komunikacijskoj koncepta i vizualnog identiteta turističke Hrvatske na natječaj Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u roku do 13. ožujka stiglo je 27 prijava ponuditelja, od kojih 14 međunarodnih, izvijestili su u utorak iz HTZ-a.

Time je završila prva faza tog natječaja, koja je trajala od veljače do 13. ožujka. Iz HTZ-a ne navode tko su ponuditelji, ali kažu da ih veseli broj prijava, što potvrđuje da postoji veliki interes za taj posao.

"U sklopu natječaja hrvatski turizam će, uz ostalo, dobiti novi slogan i vizualni identitet te potpuno novi krovni komunikacijski koncept. U prvoj fazi natječaja nismo tražili idejna rješenja, već smo htjeli prikupiti interes ponuditelja, odnosno njihovu dokumentaciju kojom dokazuju svoje sposobnosti, iskustvo, kao i priznanja struke. Sada predstoji faza u kojoj će članovi stručnog Povjerenstva na temelju dostavljene dokumentacije obraditi pristigle prijave te odabrati one ponuditelje koji će proći u drugu fazu natječaja", poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Za prolazak u drugu fazu stručno povjerenstvo odabrat će do najviše pet ponuditelja za projektni zadatak A ili izradu krovnog komunikacijskog koncepta (tzv. Big Idea) te najviše do deset ponuditelja za projektni zadatak B, koji uključuje izradu vizualnog identiteta.

U 10-oročlanom stručnom povjerenstvm za taj odabir su Feđa Vukić (Studij dizajna, Arhitektonski fakultet, Zagreb), Josip Mikulić (Katedra za turizam, Ekonomski fakultet, Zagreb i znanstveni savjetnik na Institutu za turizam), Mirko Ilić (Grafički dizajner, ilustrator), Tomislav Popović (predsjednik uprave Maistre), Eulogio Bordas (osnivač i partner u tvrtki Tourism Industry Advisors), Božo Skoko (Odsjek za strateško komuniciranje, Fakultet političkih znanosti, Zagreb), Petra Mlačak Rosić i Mirko Herceg (savjetnici ministrice turizma i sporta) te Renata Deželjin i Ivana Hrestak (iz sektora za brend, HTZ).

Iz HTZ-a podsjećaju da je jedan od ključnih ciljeva novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma (SMOPHT) kreiranje prestižnijeg turističkog brenda Hrvatske na tradicionalnim i novim tržištima.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter