(Snimio Norbert Ittermann)
I u 2025. godini nastavlja se niz kvalitetnih koncerata klasične glazbe u Istarskom narodnom kazalištu - Gradskom kazalištu Pula. Ovoga je puta bio na rasporedu koncert Lovre Marušića, mladog pijanista koji se u pulskoj kazališnoj kući predstavio već prije tri i pol godine.
Premda je i tadašnji koncert bio iznimno kvalitetan, bilo je to u doba korone i epidemioloških mjera, tako da ga je ovom prilikom moglo vidjeti puno više gledatelja. I publika je bila iznimno zadovoljna - kako zbog iznimne energije ovoga pijanista, strasti unesene u nastup, kao i zbog odabira repertoara gdje su, između ostalog, bile uvrštene i neke od najljepših glazbenih partitura svih vremena.
Pijanist je dobitnik srebrnih medalja na 2021 Cleveland International Piano Competition te na 2023 Telekom Beethoven International Piano Competition, kao i posebne "Robert Schumann Award".
Uvaženi kritičar Branimir Pofuk ga je definirao brzoprstim pijanistom, a ovaj dobitnik brojnih značajnih nagrada na uglednim pijanističkim natjecanjima, koji bilježi nastupe s eminentnim orkestrima i vrhunskim komornim sastavima, dobitnik Rektorove i Dekanove nagrade Sveučilišta u Zagrebu za iznimne rezultate tijekom studija, pokazao je nevjerojatnu tehniku izvedbe, gdje su prsti kao sami od sebe vođeni činili čudesa. Akrobacije. Malo je reći akrobacije.
Krenulo je uz Ludwiga van Beethovena i "Sedam bagatela, op. 33": Andante grazioso quasi allegretto, Scherzo – Allegro, Allegretto, Andante, Allegro ma non troppo, Allegretto quasi andante i Presto.
Ovaj njemački kompozitor i pijanist, jedan je od najvećih skladatelja u povijesti glazbe, koji je premostio bečku klasiku 18. i romantizam 19. stoljeća, zbog čega ga i nazivaju "posljednjim bečkim klasičarom i prvim romantičarom". Upravo su u hladnoj zimskoj večeri njegove note grijale dušu i srca posjetitelja, koji su posebno bili oduševljeni izvedbom njegove Ludwig van Beethoven "Sonata za klavir br. 14 u cis-molu, Quasi una fantasia, op. 27 br.2" te stavke Adagio sostenuto, Allegretto i Presto agitato, gdje posebno dolazi do izražaja osjećaj za dinamiku, a energična je izvedba doživjela vrhunac u stavku Presto agitato.
I drugi je dio bio u znaku Beethovena i "Sonate za klavir br. 1 u f-molu, op. 2, br. 1" te stavke Allegro, Adagio, Menuetto (Allegretto), Trio Prestissimo.
Jean Sibelius bio je zastupljen uz "Trinaest skladbi za klavir, op. 76", odnosno Consolation, Pièce enfantine, Arabesque i Elegiaco.
Jean Sibelius (1865. – 1957.), finski je skladatelj. Na početku njegove karijere najjače poticaje dobivao je iz legendi narodnog epa "Kalevala". Ovdje je izvođač vrlo precizno ocrtao taj Sibeliusov glazbeni svijet nastavivši potom uz Schubertov "Impromptu u B-duru, D. 935, op. posth. 142, br. 3", odnosno "Temu s varijacijama", a za kraj ponovno romantični tonovi i Franz Liszt "Godine hodočašća I, S. 160: Dolina Obermann".
Bilo je to prvo događanje u pulskome kazalištu u 2025. godini.