"Da li me se sjećaš" je kratki film o Puli, posveta rodnom gradu autora baziran na filmskom materijalu snimljenom na osmici (tijekom 1960-ih, 70-ih i 80-ih) pronađenom u pulskom Kino klubu Jelen * Producentica filma je Dijana Mlađenović, Puljanka sa zagrebačkom adresom, odnosno tvrtka Kinematograf d.o.o.
Kadar iz filma 'Monolog o Puli' Elvisa Lenića
Hrvatski audiovizualni centar (HAVC) na natječaju u sklopu javnog poziva za poticanje audiovizualnih djelatnosti i stvaralaštva, u kategoriji poticanje proizvodnje filmova u 2021. i podkategoriji eksperimentalni film odobrio je 90 tisuća kuna pulskom redatelju Elvisu Leniću i producentici Dijani Mlađenović iz tvrtke Kinematograf d.o.o. za snimanje filma "Da li me se sjećaš".
Kako stoji u obrazloženju, "Da li me se sjećaš" je kratki film o Puli, posveta rodnom gradu autora baziran na filmskom materijalu snimljenom na osmici (tijekom 1960-ih, 70-ih i 80-ih) pronađenom u pulskom Kino klubu Jelen. Pažljivim odabirom kadrova i montažom vizualno zavodljivog arhivskog materijala gradi se film o Puli kakva je nekada bila dok je zvučna slika nasnimljena danas te predstavlja kontrapunkt slici, stoji u opisu.
Lenić je nedavno predstavio kratki film "Monolog o Puli" koji je bio njegova varijacija na "Monolog o Splitu" Ivana Martinca.
"Da li me se sjećaš" bit će dokumentarno-eksperimentalni film za koji Lenić očekuje da će trajati 20-ak minuta. Slično kao i kod "Monologa u Puli", kod ovog novog filma služit će se starim video snimkama, no zvuk će biti novi, odnosno snimljen u današnjem vremenu.
- To je jedan širi pogled na ondašnju Pulu, ali iz današnje perspektive. Taj pogled na ondašnju Pulu miješa se s njezinom reminescencijom na sadašnjost, kaže Lenić koji pretpostavlja da će film početi raditi dogodine.
Kadrovi će biti slični kao oni iz "Monologa u Puli", no snimat će se današnji zvuk grada, a Lenić je razmišljao i suvremenoj glazbi koja bi pratila film, a ideja je da se kroz odnos slike i zvuka prožima sadašnjost i prošlost Pule te različiti konteksti - socijalni, politički, etnografski itd.
- Cilj je filma dijalog suvremenosti i prošlosti, suvremeni zvuk, suvremena glazba i slike iz prošlosti, a na temu jednog mediteranskog grada, komunikacija prošlosti i sadašnjosti, objašnjava Lenić.
Sredstva HAVC-a u iznosu od 90 tisuća kuna ići će za montažu, obradu slike i zvuka s kojim će se puno raditi. Kako kaže Lenić, u "Monologu" je bilo jednostavnije, tu je bila samo glazba, Ravelov "Bolero", a ovdje će biti puno više posla sa zvukom, u smislu njegove obrade, da zvuk u kombinaciji sa suvremenom glazbom prati prizore, a opet da odudara, jer će se snimati zvuk prometa danas, što će u kombinaciji sa starim kadrovima Pule zvučati nadrealno jer promet danas ne zvuči kao 1960-ih, očekuje Lenić.
Elvis Lenić, redatelj i filmski kritičar, rođen je 1971. u Puli. Diplomirao je strojarstvo na Tehničkom fakultetu u Rijeci, neko vrijeme radio je u Brodogradilištu Uljanik, a sada predaje strojarsku grupu predmeta u Tehničkoj školi Pula. U proteklih 20 godina režirao je više kratkih i srednjemetražnih filmova. Između ostalog, redatelj je kratkih nagrađivanih dokumentarnih filmova "Cuki", "Praščina", "Teza" i "Ethan" u produkciji Šikuti Machinea te srednjemetražnih dokumentaraca "Lov" i "Drug Ferlin". "Monolog o Puli" kojeg je nedavno realizirao u produkciji Pulske filmske tvornice je njegov 11. film, a uglavnom je radio dokumentarne ili eksperimentalni filmove ili filmove koji su spoj oba žanra.
Od osnutka udruge Šikuti Machine 2000. godine djeluje kao koautor brojnih performansa, instalacija i videoradova. Piše i uređuje svoj filmski blog "Tko gleda zlo ne misli" na portalu www.kulturistra.hr.