Veljko Ostojić, direktor HUT-a (Snimio Milivoj Mijošek)
Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ), krovna udruga komunikacijske industrije u Hrvatskoj, proglasila je komunikaciju Hrvatske udruge turizma (HUT) u prošloj turističkoj sezoni najboljim komunikacijskim projektom u 2020. godini u segmentu krizne komunikacije.
Projektu "Hrvatska – najbolja na Mediteranu", koji je predstavio sve komunikacijske aktivnosti HUT-a na hrvatskom i stranim tržištima realizirane prošle sezone, stručni žiri HUOJ-a dodijelio je "Grand Prix za krizno komuniciranje".
HUT je u prijavi projekta poseban naglasak stavio na dva projekta koja su napravila značajan iskorak u komunikaciji i percepciji Hrvatske kao sigurne destinacije, što je bilo ključno za ostvarivanje turističkog prometa prošle sezone.
Prvi je specijalizirani tjedni newsletter Croatia Tourism and Travel koji se od početka lipnja prošle godine šalje na hrvatskom, engleskom, njemačkom i slovenskom jeziku na preko tisuću adresa medija, hotelijera, turoperatora, raznih institucija, veleposlanstava i predstavništva HTZ-a u Hrvatskoj i na našim ključnim emitivnim tržištima.
Drugi projekt je regionalni korona tracker, web stranica pokrenuta s ciljem pokazivanja epidemiološke situacije po regijama, s posebnim fokusom na obalna područja, na kojima je u prošloj sezoni situacija bila većino značajno povoljnija od epidemiološke situacije u ostatku Hrvatske, a često i bolja od situacije na domicilnim tržištima naših turista.
Kontinuiranom prisutnošću u medijima HUT je prošle godine ostvario više od 2.500 medijskih objava u Hrvatskoj (otprilike osam medijskih objava dnevno), od čega više od 70 intervjua, objava i tema u stranim medijima, i to na najvažnijim emitivnim tržištima.
Projekt "Hrvatska – najbolja na Mediteranu" zajednički su prijavili HUT i komunikacijska agencija 404.