Premier liga

Unatoč minusima u poslovanju, Liverpool i dalje najjači brend Engleskoj

| Autor: Hina
(Reuters)

(Reuters)


Prošlu sezonu Liverpool je završio sa 69 milijuna eura gubitka unatoč tome što su mu porasli ukupni prihodi. Zabilježeni gubitak je šest puta veći nego li u sezoni 2022./23., kada je iznosio 11 milijuna eura, objavili su u petak britanski mediji.

Ukupni prihodi za prošlu sezonu iznosili su 743 milijuna eura, a glavni razlog tome što su "Redsi" fiskalnu godinu završili s gubitkom su povećani izdaci za plaće nogometaša, zatim novac potrošen na igračka pojačanja (200 milijuna eura), te povećani rashodi za zaposlenike kluba.

Prihodi od prodaje ulaznica porasli su za čak 28 posto i iznosili su 123 milijuna eura, a značajno su uvećani i komercijalni prihodi (prava za tv prijenose, sponzorstva, prodaja klupskih suvenira) i klubu su donijeli 373 milijuna eura.

Iako je završio prošlu sezonu s gubitkom, Liverpool je i dalje najjači brend u Premier ligi. Koliko su "Redsi" privlačni najbolje svjedoči podatak da im se broj pratitelja na društvenim mrežama u posljednjih šest mjeseci povećao za 37 milijuna, te da ih sada prati milijarda i pol ljudi diljem svijeta. 

"Globalna privlačnost našeg kluba je fenomenalna i pruža nam mogućnosti za daljnji rast u budućnosti", izjavila je rizničarka kluba Jenny Beacham.

 


Podijeli: Facebook Twiter