RAZLIČITA MJERILA

ZAŠTO PLAN ZA ULJANIK JOŠ UVIJEK ZAPINJE? Brodosplitu i 3. maju država je platila 60 posto restrukturiranja, ULJANIKU NE ŽELI

(M. MIJOŠEK)

(M. MIJOŠEK)


Ponavlja se kako pravila Europske unije ne dopuštaju da udio države u restrukturiranju bude veći od 50 posto i da je zbog toga drugačija financijska raspodjela neprihvatljiva Europskoj komisiji, međutim iskustva restrukturiranja drugih hrvatskih brodogradilišta govore da to baš i nije tako, kaže naš izvor iz Uljanika, dodavši da ako je omjer financiranja između države i strateškog partnera problem, onda je to lako rješivo, ali zašto ne probati izboriti 60:40, a ne 50:50

"Ako je omjer između predviđenog udjela države i vlastitog doprinosa u Planu restrukturiranja najveći kamen spoticanja u prijedlogu koji je u srijedu predstavljen u Ministarstvu gospodarstva i ako nadležni smatraju da bi taj trošak trebao biti ravnomjerno raspoređen na obje strane, onda će to biti tako i može se smatrati da to više nije nikakav problem. Ponavlja se kako pravila Europske unije ne dopuštaju da udio države u restrukturiranju bude veći od 50 posto i da je zbog toga drugačija financijska raspodjela neprihvatljiva Europskoj komisiji, međutim iskustva restrukturiranja drugih hrvatskih brodogradilišta govore da to baš i nije tako. Europa je prihvatila da financijski udio Republike Hrvatske u restrukturiranju brodogradilišta u Rijeci i Splitu iznosi 60 posto i naša je želja bila da država u pregovorima s EK bar pokuša i za Uljanik ishodovati jednake uvjete. Pokušali smo se izboriti za isti tretman, a kako je očito da za tako nešto nema ni odluke, a ni dobre volje, prije svega u Zagrebu, neće nam biti problem to izmijeniti jer se ne radi o nekakvom ultimativnom stavu, niti uvjetu bez kojeg se Plan restrukturiranja ne bi mogao realizirati ili biti održiv".

Neslužbeni je ovo komentar na pitanje o razlozima zbog kojih se u prepravljenom Planu restrukturiranja, koji je u srijedu predstavljen na sastanku u Ministarstvu gospodarstva, ponovno našao i sporni omjer financijskog sudjelovanja države i strateškog partnera u troškovima restrukturiranja brodogradilišta, za koji je već toliko puta ponovljeno da je "neprihvatljiv Europskoj komisiji". (Milan PAVLOVIĆ)

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter